پیام سپاهان
تهاتر پروانه با بدهی دولتی
پنجشنبه 13 آذر 1399 - 19:00:00
پیام سپاهان - عضو شورای شهر تهران گفت: پارسال شهرداری مشهد توانست با تهاتر پروانه ساختمان‌های دولتی تمام بدهی‌های بانکی خود را پرداخت کند، ما هم در تهران در حال انجام همین کار هستیم.

به گزارش شهر ، مجید فراهانی عضو شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه دولت باید هزینه استقرار خود در تهران را پرداخت کند، بیان کرد: تهران هم یک شهر و هم پایتخت سیاسی کشور است، که می‌تواند این پایتخت تهران نباشد.
عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه یکی از هزینه‌های حضور دولت در پایتخت بحث سامان رساندن حمل و نقل عمومی است، افزود: بخشی از بار حمل و نقل عمومی به خاطر مراجعات مردم به دستگاه‌های حاکمیتی و دولتی بوده و مسئله دوم بحث پروانه ساختمان‌های دولتی است.
او ادامه داد: دولت به واسطه حضورش در تهران ساختمان‌های متعددی دارد که قریب به اتفاق آن‌ها پروانه ساخت ندارند.
به گزارش شهر و به نقل از باشگاه خبرنگاران، فراهانی با اشاره به اقدام شهرداری مشهد مبنی بر تهاتر پروانه ساختمان‌های دولتی با بدهی‌های بانکی آن، گفت: شهرداری مشهد پارسال به ازای ساختمان‌های دولتی که پروانه ساخت نداشتند، توانست بدهی‌های بانکی خود را تهاتر کند و ما هم در تهران در حال انجام همین کار هستیم و در تهران ساختمان‌های بدون پروانه ساخت به قدری زیاد هستند که تمام بدهی بانکی شهرداری را می‌پوشاند.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/207049/تهاتر-پروانه-با-بدهی-دولتی
بستن   چاپ