پیام سپاهان
پرقدرت‌ترین گوشی پرچم‌دار و میان‌رده چینی ماه گذشته مشخص شدند
پنجشنبه 13 آذر 1399 - 09:56:46
پیام سپاهان - سخت افزار / AnTuTu به تازگی لیستی از پرقدرت ترین پرچمدار و میان رده ماه نوامبر 2020 را منتشر کرده است. این لیست تفاوت چندانی با لیست ماه قبل‌تر ندارد و گوشی Mate 40 Pro+ هواوی همچنان صدرنشین است. با این حال، تغییراتی در جایگاه گوشی‌ها مشاهده می‌شود که در ادامه بیشتر به آنها خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.
Mate 40 Pro+ و Mate 40 Pro همچنان با چیپست پرچمدار جدید هواوی، یعنی Kirin 9000 در صدر جدول پرقدرت‌ترین گوشی‌های پرچمدار باقی مانده‌اند. انتظار می‌رود تا زمانی که گوشی‌هایی با چیپست جدید کوالکام، یعنی اسنپدراگون 888 راهی بازار نشده‌اند، وضعیت به همین ترتیب باقی بماند. گوشی Mi 10 Ultra شیائومی با سبقت گرفتن از دو گوشی Redmi K30S Extreme Edition و vivo X50 Pro+ خود را به جایگاه سوم رسانده است. رتبه‌های چهارم و پنجم نیز در اختیار دو گوشی گیمینگ ویوو، یعنی iQOO 5 و 5 پرو است.

پیام سپاهان


در این میان گوشی گیمینگ ایسوس، ROG Phone 3 با از دست دادن دو جایگاه این ماه در رتبه 9 قرار گرفته است.

پیام سپاهان


در رده‌بندی گوشی‌های میان‌رده وضعیت تقریباً مشابه ماه گذشته است. گوشی Redmi 10X 5G شیائومی همچنان در جایگاه نخست قرار گرفته است. برادر گرانقیمت‌تر این گوشی یعنی 10X Pro 5G حالا در جایگاه سوم قرار دارد و نوا 7 پرو هواوی جایگاه دوم را به خود اختصاص داده است.
با نگاهی به ادامه لیست خواهیم دید که گوشی‌های زیادی با چیپست کرین 985 و کرین 820 رتبه‌های بعدی را از آن خود کرده‌اند. اسنپدراگون 768G کوالکام تنها رتبه نهم را به خود اختصاص داده است و Dimensity 8000U با گوشی ریلمی در رتبه دهم قرار گرفته است. با این حال، همچنان بهترین عملکرد در میان چیپست‌های میان‌رده به تراشه Dimensity 820 مدیاتک تعلق دارد.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/206968/پرقدرت‌ترین-گوشی-پرچم‌دار-و-میان‌رده-چینی-ماه-گذشته-مشخص-شدند
بستن   چاپ