پیام سپاهان
اتفاق غیرمنتظره در دیدار سپاهان و سایپا
سه شنبه 11 آذر 1399 - 17:59:29
پیام سپاهان - در جریان دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان و سایپا در چارچوب هفته چهارم لیگ برتر اتفاق غیر منتظرها‌ی رخ داد. خبرگزاری میزان - در چارچوب هفته چهارم مسابقات لیگ برتر فوتبال از ساعت 16:15 امروز (سه‌شنبه) تیم‌های سپاهان اصفهان و سایپا در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف هم رفتند. در جریان این بازی سپاهان دقیقه شش بازی توسط سجاد شهباززاده به گل رسید.
این گل در شرایطی به ثمر رسید که تمرکز بازیکنان و دیگر اعضای تیم سایپا به دلیل یک اتفاق عجیب و غیرمنتظره لحظاتی قبل از گل به هم ریخته بود.
ماجرا از این قرار است دقیقه 4 باشگاه سپاهان به مناسبت تولد نویدکیا به پاس قدردانی از زحمات این بازیکن و سرمربی فعلی این تیم، شروع به آتش بازی کردند که این ماجرا لحظاتی باعث ترس و وحشت بازیکنان سایپا شد و تمرکز آنها از بین رفت و بلافاصله هم در دقیقه شش سپاهان به گل رسید. این اتفاق باعث شد بازیکنان و کادرفنی سایپا به ناظر بازی بابت این اقدام باشگاه سپاهان اعتراض کنند. این اتفاق در شرایطی رخ داد که باشگاه سپاهان برخلاف انتظارات، هیچ مراسمی برای تکریم محمود یاوری، سرمربی اسبق تیم ملی ایران و پیشکسوت فوتبال اصفهان که چندی پیش به دلیل ابتلا به بیماری کرونا از دنیا رفت برگزار نکرد. بیشتر بخوانید: برگزاری جشن تولد محرم نویدکیا در نقش جهان + عکس
انتهای پیام/
برچسب ها: سپاهان سایپا
منبع: خبرگزاری میزان

http://www.sepahannews.ir/fa/News/206304/اتفاق-غیرمنتظره-در-دیدار-سپاهان-و-سایپا
بستن   چاپ