پیام سپاهان
اصفهان| پیروزی سپاهان مقابل سایپا در پایان نیمه نخست
سه شنبه 11 آذر 1399 - 17:59:15
پیام سپاهان - گروه استان‌ها- نیمه نخست دیدار تیم‌های سپاهان اصفهان و سایپا تهران در هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور با نتیجه یک بر صفر به سود سایپا به پایان رسید. - اخبار استانها -
به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان ، در هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان و سایپا تهران از ساعت 16:20 در ورزشگاه نقش‌جهان به مصاف هم رفتند.
شاگردان محرم نویدکیا که پس از شکست مقابل گل‌گهر در هفته نخست، تیم‌های آلومینیوم اراک و تراکتور تبریز را شکست داد و به نیمه بالای جدول صعود کرد برای پیروزی در این دیدار با انگیزه‌های فراوان وارد میدان شد تا خود را به عنوان یک مدعی جدی معرفی کند.
در آن سوی میدان شاگردان ابراهیم صادقی که با پیروزی هفته گذشته خود مقابل نساجی با روحیه‌ای مضاعف پای به زمین نقش جهان گذاشتند به دنبال کسب امتیاز در این دیدار هستند تا روند روبه رشد سپاهان را متوقف کنند.
محرم نویدکیا تیم خود را با ترکیب پیام نیازمند، محمدرضا مهدی زاده، محمد نژادمهدی، امید نورافکن، مرتضی منصوری، محمدکریمی، جلال الدین علی‌محمدی، سروش رفیعی، محمدرضا حسینی، محمد محبی، سجاد شهباززاده وارد میدان کرده است.
سایپا تهران نیز با ترکیب محمدحسین اکبرمنادی، فریبرز گرامی، رضا علیاری، رضا جعفری، حسین ماهینی، حسین مالکی، محمرضا سلیمانی، سید ابوالفضل جلالی، محسن مسلمان، مهرداد عبدی و محمد صادق بارانی وارد زمین مسابقه شدند.
در نخستین فرصت خطرناک این دیدار در دقیقه دوم مسابقه، تیم سایپا از پشت محوطه جریمه سپاهان صاحب یک فرصت گلزنی شد که ضربه از راه دور محسن مسلمان را پیام نیازمند به کرنر فرستاد.
در دقیقه 5 پاس در عرض امید نورافکن از سمت چپ میدان در آستانه ورود به دروازه با دفع مدافع سایپا همراه بود.
در ادامه سپاهان حملات خود را ادامه داد و پاس در عمق جلال علی محمدی در محوطه جریمه سایپا به سجاد شهباززاده رسید و این مهاجم با یک ضربه فنی گل نخست سپاهان را در دقیقه 6 به ثمر رساند.
تقدیر باشگاه سپاهان از صادقی و مسلماناصفهان| اتوبوس سپاهانی‌ها در تسخیر هواداران طلایی‌پوش/ تبریک متفاوت سپاهانی‌ها به مناسبت تولد " محرم نویدکیا"ترکیب تیم فوتبال سپاهان برای دیدار مقابل سایپا اعلام شد در دقیقه 20 سانتر سید ابوالفضل جلالی در محوطه جریمه سپاهان با ضربه سر محمدرضا سلیمانی همراه بود که این این ضربه با اختلاف کمی از بالای دروازه سپاهان به بیرون رفت.
در دقیقه 28 سانتر سروش رفیعی از روی یک ضربه ایستگاهی با ضربه سر کم دقت محمد نژادمهدی همراه بود که با اختلاف زیادی به بالای دروازه محمدحسین اکبرمنادی رفت.
در دقیقه 31 شوت فنی و آرام مهدی‌زاده، مدافع تیم سپاهان با عکس‌العمل دروازه‌بان تیم سایپا به کرنر رفت.
در دقیقه 32 ضربه محمدرضا حسینی از پشت محوطه جریمه سایپا در اختیار اکبر منادی گلر این تیم قرار گرفت.
در دقیقه 42 ضربه محکم جلال علی‌محمدی از پشت محوطه جریمه تیم سایپا با اختلاف بسیار کمی از بالای دروازه به بیرون رفت.
نیمه نخست این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود سپاهان به پایان رسید.
انتهای پیام/ 172/ف
منبع: تسنیم

http://www.sepahannews.ir/fa/News/206300/اصفهان|-پیروزی-سپاهان-مقابل-سایپا-در-پایان-نیمه-نخست
بستن   چاپ