پیام سپاهان
کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای استان اصفهان:
فردا و پس فردا اصفهان بارانی می‌شود/کاهش 3 درجه‌ای دما
سه شنبه 11 آذر 1399 - 13:19:10
پیام سپاهان - اصفهان - کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای استان اصفهان گفت: سامانه ناپایدار جوی از امشب وارد استان اصفهان شده و فردا و پس فردا شاهد بارش‌ باران خواهیم بود.

ابراهیم هنرمند در گفت‌وگو با خبرنگار مهر ، با اشاره به بررسی نقشه‌های هواشناسی استان اصفهان اظهار داشت: بررسی این نقشه‌های بیانگر نفوذ سامانه ناپایدار از اواخر وقت امروز از سمت غرب به سمت استان است.
وی افزود: بر این اساس در دو روز آینده جو اصفهان همراه با افزایش ابر، گاهی وزش باد، بارش باران در اکثر مناطق و بارش برف در مناطق سردسیر و کوهستانی خواهد بود.
کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای استان اصفهان گفت: در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه در همه مناطق به ویژه غرب و جنوب استان بارش را داریم و این بارش در روز جمعه در بخش‌های شمالی با حجم کمتری ادامه خواهد داشت.
وی با بیان اینکه در 24 ساعت آینده کمیته دمای هوا در اکثر مناطق استان اصفهان دو تا سه درجه کاهش پیدا می‌کند، ابراز داشت: بر این اساس دمای هوای شهر اصفهان در 24 ساعت آینده بین 18 و چهار درجه سانتی‌گراد در گرم‌ترین و خنک‌ترین ساعات در نوسان است.
هنرمند بویین میاندشت با دمای دو درجه سانتی‌گراد زیر صفر را سردترین نقطه استان اصفهان در 24 ساعت آینده اعلام کرد و گفت: همچنین در این بازه زمانی خور بیابانک نیز با دمای 18 درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین نقطه پیش‌بینی شده است.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/206148/فردا-و-پس-فردا-اصفهان-بارانی-می‌شود-کاهش-3-درجه‌ای-دما
بستن   چاپ