پیام سپاهان
هفت دوره محدودیت‌های کرونایی در آذربایجان‌غربی اعمال شد
يکشنبه 9 آذر 1399 - 15:45:19
پیام سپاهان - علی مصطفوی روز یکشنبه در جلسه تودیع و معارفه فرماندار جدید مهاباد افزود: گسترش و همه‌گیر شدن بیماری کرونا موجب شد علی‌رغم میل مسولان ارشد استانی محدودیت‌های کرونایی شامل فعالیت اصناف و بازاریان، لغو برنامه‌های فرهنگی و هنری و طرح‌های ترافیکی اعمال شود.
وی با بیان اینکه محدودیت‌های ترافیکی در کاهش آمار مرگ و میر و ابتدای بیماران کرونایی تاثیر گذاشته است، ادامه داد: مشارکت و همکاری مردم استان در راستای اجرای صحیح این محدودیت‌ها با توجه به شرایط و و ضعیت معیشتی مردم قابل تقدیر و ستایش است.
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی اظهار داشت: تمدید و مستمر بودن این محدودیت‌ها به رفتار و همکاری همه اقشار جامعه بستگی دارد و هم اکنون با توجه به شرایط موجود ، برنامه اعمال محدودیت دنباله‌دار است.
مصطفوی ضمن تسلیت شهادت یکی از دانشمندان هسته‌ای کشورمان نیز گفت: شهادت نخبگان و انسان‌های فرهیخته در روز روشن و جلو چشم هموطنان بار دیگر مظلومیت ملت ایران و تروریست بودن دشمنان ما را به رخ جهانیان کشید.
وی با بیان اینکه چنین اقداماتی کوچکترین خللی در راه پیشرفت و اقتدار کشور در سطح جهان وارد نمی‌کند، افزود: امروز تمام دشمنان و بدخواهان این سرزمین به قدرت و عظمت ملت ایران در سطح منطقه واقف هستند و همگان اقرار کرده‌اند که هیچ مسله جهانی بدون حضور و مشارکت ملت ایران حل نخواهد شد.

پیام سپاهان

امام جمعه مهاباد هم در این مراسم با بیان اینکه ترور شهید "محسن فخری زاده" توهین به جهان اسلام بوده است، افزود: سکوت مجامع بین اللمللی در قبال ترور شخصیت های علمی و دانشمندان هسته ای کشورمان توسط استکبار جهانی آزار دهنده بوده و نشان می‌دهد این مجامع نیز توسط سران استکبار اداره خواهد شد.
ماموستا عبدالسلام امامی با اشاره به اینکه شهید "محسن فخری زاده" متعلق به کل جهان اسلام بود، گفت: وجود چنین افراد نخبه و دانشمندی موجب شدن اقتدار و قدرت علمی و نظامیان کشورمان به حدی برسد که دشمنان ما از فکر تجاوز و حمله به کشورمان بیرون بیایند.
وی در ادامه ضمن قدردانی به زحمات "ایرج شجاعی" فرماندار سابق مهاباد بیان کرد: مسوولت به مانند نعمیتی است که خداوند در اختیار بندگان خود قرار می دهد و سعادتمند کسی خواهد بود که از این فرصت در راه کمک به خلق خدا استفاده کند.

پیام سپاهان

فرماندار جدید مهاباد هم در این مراسم ضمن تقدیر از اعتماد استاندار آذربایجان غربی گفت: مهاباد با آن سابقه فرهنگی، هنری و تاریخی می‌تواند با استفاده از سرمایه های انسانی به یکی از شهرهای نمونه کشور در اتقای شاخص‌های توسعه ای تبدیل شود.
"عارف خدرلو" بیان کرد: تمام تخصص و تجربیات خود را برای بهبود شرایط موجود انجام خواهم داد و در این راستای نیازمند همکاری مسوولان و مشارکت همه شهروندان هستم.
وی خدمدت همراه با حفظ شان مردم را سیاست کاری خود عنوان کرد و گفت: استفاده از ظرفیت جوانان، مبارزه با فساد، شفاف سازی، اشتغالزایی و نگاه ویژه به توانمندی‌های بانوان از هم برنامه‌های در نظر گرفته شده است.
ایرج شجاعی فرماندار سابق مهاباد هم در این جلسه ضمن قدردانی از حمایت مسولان اداری در طول خدمت خود برای فرماندار جدید نیز آرزوی موفقیت کرد و گفت: تمام موفقیت‌های بوجود آمده حاصل همکاری و حمایت تمام مسوولان و همیاری مردم بوده است.

پیام سپاهان

وی تلاش برای همبستگی بین ملت و مردم را از اهداف کاری در طول خدمت عنوان کرد و اظهار داشت" هم اکنون بیش از 12 هزار میلیارد ریال طرح عمرانی در مهاباد در حال احداث است که با بهربرداری از آنان شاخص های بهداشتی و درمانی این شهر به طور قابل ملاحظه ای افزایش خواهد یافت.
شجاعی افزود: طرح بیمارستان 350 تختخوابی، احداث بیمارستان 96 تختوابی تامین اجتماعی و پروژه آبرسانی به 141 روستای بخش خلیفان و مرکزی با درصد پیشرفت فیزیکی بالای 30 درصد در حال اجرا است.
در ادامه این مراسم "عارف خدرلو" مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری آذربایجان‌غربی طی حکمی به عنوان سرپرست جدید فرمانداری مهاباد معرفی شد، بیش از این "ایرج شجاعی" به مدت چهار سال در سمت فرماندار مهاباد خدمت کرد.
مهاباد با 240 هزار نفر جمعیت از شهرهای مهم آذربایجان‌غربی است.
برچسب‌ها ویروس کرونا مهاباد آذربایجان غربی
منبع: ایرنا

http://www.sepahannews.ir/fa/News/205571/هفت-دوره-محدودیت‌های-کرونایی-در-آذربایجان‌غربی-اعمال-شد
بستن   چاپ