پیام سپاهان
ایجاد «شرکت پروژه» برای رینگ چهارم در انتظار مصوبه هیئت دولت
يکشنبه 9 آذر 1399 - 15:44:52
پیام سپاهان - شهردار اصفهان گفت: مصوبه‌ای توسط شورای اسلامی شهر در خصوص ایجاد «شرکت پروژه» تنظیم و به وزارت راه و شهرسازی ارسال شده تا مصوبه نهایی از هیئت دولت دریافت شود و رینگ چهارم در قالب شرکت پروژه تعریف شود.
قدرت‌الله نوروزی در حاشیه افتتاح و آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های عمرانی و خدماتی منطقه 9 در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: خوشبختانه با اقدامات انجام شده در این منطقه شاهد تحولات خوبی هستیم.
وی با تأکید بر اینکه یکی از دغدغه‌های مدیریت شهری توجه به مناطق مختلف شهر و ایجاد عدالت فضایی است، تصریح کرد: خوشبختانه در این دوره مدیریت شهری به تمام وعده‌ها جامعه عمل پوشانده شده و عزم جدی برای اتمام پروژه‌های نیمه تمام وجود داشته است.
شهردار اصفهان خاطرنشان کرد: احداث ورزشگاه بزرگ غرب اصفهان که چند ماه قبل وعده آن را داده بودیم امروز عملیات اجرایی آن آغاز شده است و در آینده نزدیک کلنگ پل مهتاب در این منطقه به زمین زده خواهد شد.
وی تصریح کرد: برای تعیین تکلیف میدان بهار و تعریف یک پروژه در حوزه درمان برای اهالی غرب شهر اصفهان باید همکاری و مشارکت لازم انجام شود.
نوروزی با بیان اینکه بودجه منطقه 9 شهرداری در سال جاری 70 میلیارد تومان است، خاطرنشان کرد: بودجه این منطقه در سال آینده به 150 میلیارد تومان افزایش خواهد یافت؛ البته راهکارهای تأمین بودجه در منطقه نیز باید مورد توجه قرار گیرد.
وی افزود: مردم ساکن در منطقه 9 همواره نقش پررنگی در دوران مختلف انقلاب اسلامی داشته و شایسته بهره‌مندی از بهتری خدمات هستند.
شهردار اصفهان با اشاره به ادامه مسیر رینگ چهارم در منطقه 9 اظهار کرد: مصوبه‌ای توسط شورای اسلامی شهر در خصوص ایجاد «شرکت پروژه» تنظیم و به وزارت راه و شهرسازی ارسال شده تا مصوبه نهایی از هیئت دولت دریافت و رینگ چهارم در قالب شرکت پروژه تعریف شود که در این صورت متولی پروژه رینگ چهارم شهرداری اصفهان است، اما در سایر شهرها نیز می‌تواند مداخله کند.
شهردار اصفهان با ابراز خرسندی از تحقق بودجه شهرداری منطقه 9 گفت: در بودجه سال آینده ردیف اعتباری لازم برای اجرای پل مهتاب در نظر گرفته خواهد شد.
کد خبر 458377
منبع: ایمنا

http://www.sepahannews.ir/fa/News/205565/ایجاد-«شرکت-پروژه»-برای-رینگ-چهارم-در-انتظار-مصوبه-هیئت-دولت
بستن   چاپ