پیام سپاهان
هاشمی: قبح طلاق در جامعه از بین رفته است
يکشنبه 9 آذر 1399 - 15:44:50
پیام سپاهان - امام جمعه شاهین شهر گفت: از ابتدای سال تاکنون 202 پرونده مشاوره در اورژانس بهزیستی شهرستان تشکیل شده که بیش از 12 درصد آن مختومه شده و کاهش طلاق در شهرستان را به همراه داشته است.
به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان شاهین شهر و میمه حجت‌الاسلام والمسلمین قاسم هاشمی در جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان اظهار کرد: امروزه قبح و نکوهش طلاق در جامعه از بین رفته و سبب بروز مشکلات فرهنگی و اجتماعی شده است.
وی ترویج اخلاق، معنویت و آموزش افزایش تاب‌آوری و استفاده از مشاوره را از گام‌های مؤثر در کاهش طلاق نام برد و گفت: در حال حاضر هشت مرکز مشاوره زیر نظر بهزیستی در شهرستان فعال است و تا پایان سال سه مرکز دیگر راه اندازی می‌شود.
امام جمعه شاهین شهر افزود: از ابتدای سال تاکنون 202 پرونده مشاوره در اورژانس بهزیستی شهرستان تشکیل شده که بیش از 12 درصد آن مختومه شده و کاهش طلاق در شهرستان را به همراه داشته است.
هاشمی با قدردانی از خیران در اهدای کتاب گفت: شهرستان شاهین شهر و میمه سال گذشته رتبه اول اهدای کتاب به کتابخانه‌های عمومی در استان را کسب کرده و از آذر ماه هر نوزادی که در شهرستان متولد شود، عضو رایگان کتابخانه‌های عمومی شهرستان می‌شود.
کد خبر 458370
منبع: ایمنا

http://www.sepahannews.ir/fa/News/205564/هاشمی--قبح-طلاق-در-جامعه-از-بین-رفته-است
بستن   چاپ