پیام سپاهان
اوج بارش ها امروز در مناطق غربی و جنوبی استان اصفهان
يکشنبه 9 آذر 1399 - 15:44:14
پیام سپاهان - به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، ابراهیم هنرمند کارشناس اداره پیش بینی هواشناسی استان اصفهان با بیان اینکه سامانه بارشی تا فردا دوشنبه در سطح استان اصفهان فعال است، اظهار کرد: امروز در بسیاری از مناطق استان بارش باران و در مناطق سردسیر و ارتفاعات بارش برف و گاهی مه آلودگی ادامه دارد.
او افزود: شدت فعالیت سامانه امروز در مناطق غربی و جنوبی است و احتمال اختلال در تردد شهری و مسدود شدن جاده‌ها در این مناطق به دلیل بارش برف وجود دارد؛ همچنین آبگرفتگی معابر و اختلال در تردد در سایر مناطق استان دور از انتظار نیست.
کارشناس اداره پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان با بیان اینکه این سامانه بارشی تا اواسط فردا دوشنبه از بخش‌های شرقی استان خارج می‌شود، گفت: موج ناپایدار جدیدی از ابتدای چهارشنبه دوباره از غرب استان نفوذ می‌کند و پایان هفته نیز بارش خواهیم داشت، اما شدت فعالیت این سامانه ضعیف‌تر از دو روز گذشته است.
هنرمند با اشاره به بارندگی‌های 24 ساعت گذشته در سطح استان اصفهان، اضافه کرد: بیشترین بارش‌ها به ترتیب از فریدون‌شهر با میانگین 17 میلی متر باران و یک سانتی متر برف، سمیرم با میانگین 16 میلی متر، چادگان 11.5، نطنز 9 میلی متر و اصفهان 4.6 میلی متر گزارش شده است.
کارشناس اداره پیش بینی هواشناسی استان اصفهان با اشاره به کاهش دو درجه‌ای دما در 24 ساعت آینده، ادامه داد: بیشینه و کمینه دمای هوای کلانشهر اصفهان بین 10 و پنج درجه سانتی‌گراد بالای صفر در نوسان است.
او اضافه کرد: در این بازه بوئین و میاندشت با دمای دو درجه سانتی‌گراد زیر صفر و شهرضا با دمای 16 درجه سانتی‌گراد بالای صفر به ترتیب سردترین و گرم‌ترین مناطق استان پیش‌بینی می‌شود.
انتهای پیام/م
منبع: باشگاه خبرنگاران

http://www.sepahannews.ir/fa/News/205557/اوج-بارش-ها-امروز-در-مناطق-غربی-و-جنوبی-استان-اصفهان
بستن   چاپ