پیام سپاهان
منطقه 9 از نقطه کم‌برخوردار اصفهان به منطقه‌ای خوب تبدیل شده است
يکشنبه 9 آذر 1399 - 15:43:38
پیام سپاهان - رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: منطقه کمتر برخوردار 9 در سال های اخیر با انجام اقدامات شایسته ابتدا جزء مناطق متوسط تعریف و در حال حاضر به یکی از مناطق خوب شهر تبدیل شده است.
علیرضا نصراصفهانی در حاشیه افتتاح و آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های عمرانی و خدماتی منطقه 9 در گفتگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی 9 پروژه در منطقه 9 شهرداری در نهمین روز از نهمین ماه سال 99، این روز را برای اهالی این منطقه مانا و ماندگار خواهد کرد.
وی افزود: منطقه 9 از استعداد بالایی برخوردار است که در رأس تمام توانمندی‌ها و ظرفیت‌ها باید قدردان مردم وفادار، قانع، شاکر و پیگیر این منطقه باشیم.
رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان ادامه داد: شهرداران این منطقه در دوره‌های متوالی به لحاظ همراهی و همکاری و مشارکت مردم هیچ‌گونه دلواپسی نداشته‌اند زیرا شهروندان و معتمدین این منطقه فهیم و همواره همراه با شهرداری بوده‌اند.
وی تأکید کرد: افزایش بودجه منطقه 9 و مرتفع‌سازی در این منطقه باید توجه قرار گیرد.
نصراصفهانی خاطرنشان کرد: منطقه کمتر برخوردار 9 در سال‌های اخیر با انجام اقدامات شایسته ابتدا جز مناطق متوسط تعریف و در حال حاضر به یکی از مناطق خوب شهر تبدیل شده است.
وی ادامه داد: در بودجه سال آینده منطقه 9 اعتبارات خوبی برای انجام پروژه‌های مختلف در نظر گرفته می‌شود تا دغدغه شهروندان و معتمدان این منطقه پاسخ داده شود.
کد خبر 458362
منبع: ایمنا

http://www.sepahannews.ir/fa/News/205550/منطقه-9-از-نقطه-کم‌برخوردار-اصفهان-به-منطقه‌ای-خوب-تبدیل-شده-است
بستن   چاپ