پیام سپاهان
فولاد مبارکه با روحیه بسیجی وارد عرصه کمک به بیماران کرونایی شد
يکشنبه 9 آذر 1399 - 11:36:37
پیام سپاهان - به گزارش اقتصادآنلاین ؛ حمیدرضا عظیمیان ضمن تشکر از اقدامات صورت‌گرفته توسط بسیجیان شرکت فولاد مبارکه خاطرنشان کرد: باعث افتخار است که فولاد مبارکه با سرلوحه قرار دادن روحیه بسیجی توانسته در عرصه تولید و اقتصاد کشور بدرخشد و با ورود به حوزه مقابله با بیماری کرونا و گام برداشتن در زمینه رفع مشکلات آب استان اقدامات بسیار خوبی را عملیاتی کند.
در ادامه این جلسه سرهنگ عطایی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان مبارکه، عملکرد بسیج فولاد مبارکه را در مقایسه با دیگر کارخانجات مشابه، بسیار خوب ارزیابی کرد و روحیه همدلی و حمایت مدیریت فولاد مبارکه از اقدامات فرهنگی را در این موفقیت مؤثر دانست.
سرهنگ اکبری فرمانده حوزه بسیج شهید موحدیان نیز با اشاره به عملکرد این حوزه در قالب 13 پایگاه بسیج و یک گردان بیت‌المقدس گفت: در حال حاضر 5 هزار نفر از کارکنان به‌عنوان بسیجی عادی و 3 هزار نفر در قالب بسیجیان فعال در عرصه مقدس بسیج مشغول به فعالیت‌اند.
پربیننده ترین تحلیل جامع بر آهن و فولاد ارفع ریزش بازار فلزات گرانبها همزمان با دیگر بازارهای مالی/ تاثیرپذیری بازارهای مالی از افزایش موارد ابتلا به کرونا سودآوری عظیم در سیمان تامین شیوه نامه ساماندهی عرضه و تقاضای زنجیره فولاد ابلاغ شد پیش بینی رشد درآمد سرمایه‌گذاری فولاد مبارکه با افزایش نرخ دلار
منبع: اقتصاد آنلاین

http://www.sepahannews.ir/fa/News/205449/فولاد-مبارکه-با-روحیه-بسیجی-وارد-عرصه-کمک-به-بیماران-کرونایی-شد
بستن   چاپ