پیام سپاهان
ورود نفوذ سامانه ناپایدار جوی از فردا به استان اصفهان
چهارشنبه 5 آذر 1399 - 17:08:59
پیام سپاهان - به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، ابراهیم هنرمند کارشناس اداره پیش بینی هواشناسی استان اصفهان اظهار کرد: فردا پنجشنبه ششم آذر با نفوذ سامانه ناپایدار به استان اصفهان افزایش ابر، وزش باد و بارش برف و باران مناطق غرب و جنوب و به تدریج سایر مناطق استان را فرامی گیرد.
او با بیان اینکه این سامانه تا اواخر روز یکشنبه هفته پیش رو در استان فعال است، افزود: شدت فعالیت سامانه در مناطق غربی و جنوبی از اواخر پنجشنبه تا اوایل جمعه و سپس اواسط شنبه تا اواخر یکشنبه پیش بینی می‌شود و در این مناطق احتمال کولاک برف، مه آلودگی و اختلال در تردد شهری و جاده‌ای دور از انتظار نیست.
کارشناس اداره پیش بینی هواشناسی استان اصفهان با بیان اینکه جوی به نسبت پایدار تا فردا در استان حاکم است و دمای هوا بین دو تا سه درجه افزایش می‌یابد، ادامه داد: بیشینه و کمینه دمای هوای کلانشهر اصفهان بین 15 و 2 درجه سانتی گراد بالای صفر در نوسان است.
هنرمند اضافه کرد: چوپانان با دمای 15 درجه سانتی‌گراد بالای صفر و بوئین و میاندشت با دمای سه درجه سانتی‌گراد زیر صفر به ترتیب گرم‌ترین و سردترین مناطق استان پیش‌بینی می‌شود.
انتهای پیام/م
منبع: باشگاه خبرنگاران

http://www.sepahannews.ir/fa/News/203468/ورود-نفوذ-سامانه-ناپایدار-جوی-از-فردا-به-استان-اصفهان
بستن   چاپ