پیام سپاهان
معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی دولت‌آباد معرفی شد
چهارشنبه 5 آذر 1399 - 17:08:33
پیام سپاهان - به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز) ، مسعود نصری در مراسمی با حضور مسئولان دانشگاهی به‌عنوان سرپرست حوزه معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دولت‌آباد معرفی شد.
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد دولت‌آباد در این مراسم با اشاره به اهمیت موضوعات فرهنگی اظهار کرد: باید در کنار مباحث علمی، موضوعات و مقوله‌های فرهنگی را به‌صورت ویژه مورد توجه قرار داد.
محمد باقری افزود: باید دغدغه‌مندی مسائل فرهنگی را از حوزه معاونت فرهنگی به دانشجویان منتقل کنیم تا آنان نیز به مسائل فرهنگی حساس باشند.
وی عنوان کرد: شیوع بیماری کرونا لزوم استفاده از ظرفیت و بستر فضای مجازی را بیش از پیش نمایان کرد. واحد دولت‌آباد در این مقطع نیز از برنامه‌های فرهنگی ویژه دانشجویان و کارکنان و استادان غافل نشده و بسیاری از برنامه‌های فرهنگی را از طریق بستر آموزش مجازی برگزار کرده است.
سرپرست واحد دولت‌آباد با اشاره به ظرفیت‌های فرهنگی و دانشجویی موجود در استان به‌ویژه در دانشگاه آزاد اسلامی دولت‌آباد بیان کرد: بیش از 100 برنامه فرهنگی، بصیرت‌افزایی و نشست‌های تخصصی با استفاده از زیرساخت‌های تهیه‌شده در واحد دولت‌آباد در شرایط کرونا تشکیل شده است.
باقری اضافه کرد: نیاز است با حضور معاون جدید فرهنگی با استفاده از رهنمودها و دستورالعمل‌های معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی و با همکاری مجموعه نهادهای نمایندگی مقام معظم رهبری و بسیج دانشجویی و اساتید و دیگر تشکل‌ها، برنامه‌های فرهنگی افزایش پیدا کند.
وی تأکید کرد: نیاز است ظرفیتی فراهم شود تا دانشگاه تبدیل به دانشگاه تراز انقلاب اسلامی شود و این ظرفیت در این برهه از دانشگاه آزاد اسلامی مهیا به کار است.
به گزارش ایسکانیوز، در این مراسم از تلاش‌های مجید صفامهر قدردانی و مسعود نصری به‌عنوان سرپرست حوزه فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دولت‌آباد معرفی شد.
انتهای پیام/

پیام سپاهان

منبع: ایسکانیوز

http://www.sepahannews.ir/fa/News/203458/معاون-فرهنگی-و-دانشجویی-دانشگاه-آزاد-اسلامی-دولت‌آباد-معرفی-شد
بستن   چاپ