پیام سپاهان
تکریم سالمندان آسایشگاه خیریه صادقیه اصفهان
چهارشنبه 5 آذر 1399 - 11:39:06
پیام سپاهان - خادمیاران رضوی نورالائمه اصفهان در سالروز ولادت امام حسن عسکری به دیدار سالمندان آسایشگاه خیریه صادقیه اصفهان رفتند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، خادمیاران رضوی کانون نورالائمه در سالروز ولادت یازدهمین خورشید آسمان ولایت و امامت، با هدف ترویج احترام و بزرگداشت مقام سالخوردگان در جامعه و در شرایط کنونی شیوع ویروس کرونا که شاهد مشکلات بسیاری هستیم، به دیدار سالمندان آسایشگاه خیریه صادقیه رفتند.
کانون خادمیاران نورالائمه با مشارکت خیرین و مسئولین محلی، 500 پرس غذای متبرک امام رضا(ع) را طبخ و در بین سالمندان این آسایشگاه توزیع کردند.
گفتنی است در این مراسم که با همخوانی گروه سرود طه همراه بود ضمن تقدیر از زحمات و آرزوی توفیق و سلامتی برای مدیران و پرسنل آسایشگاه، برای روح بنیان گزار موسسه مرحوم «کریم پوستی» و همسرش از خداوند متعال طلب مغفرت نمودند.
سرای سالمندان صادقیه اصفهان، دومین و بزرگترین موسسه خیریه نگهداری سالمند در ایران پس از خیریه سالمندان کهریزک تهران محسوب می شود، این موسسه در سال 1354 با مساحتی بالغ بر40 هزارمتر و در چهار طبقه شامل یک بخش مردان و دو بخش زنان به همت گروهی از خیرین، با هدف حمایت و نگهداری از سالمندان بنا شد.
پایان پیام/126
منبع: شبستان

http://www.sepahannews.ir/fa/News/203325/تکریم-سالمندان-آسایشگاه-خیریه-صادقیه-اصفهان
بستن   چاپ