پیام سپاهان
پلمب هشت واحد صنفی در اردستان
چهارشنبه 5 آذر 1399 - 11:38:45
پیام سپاهان - به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، محمدرضا باقری رییس اداره صنعت، معدن و تجارت اردستان با اشاره به محدودیت‌های 2 هفته‌ای مشاغل افزود: بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت طی چهار روز گذشته با همکاری و همراهی مرکز بهداشت و اتاق اصناف شهرستان، از 411 واحد صنفی در شهر‌های اردستان و زواره بازرسی کردند که در این بین به 74 و 50 واحد به ترتیب اخطار کتبی و شفاهی داده شد.
او ادامه داد: امروز 125 واحد صنفی مورد بازرسی قرار گرفت و منجر به هفت اخطار کتبی و 30 اخطار شفاهی شد.
او تصریح کرد: با اجرای طرح محدودیت کرونا برای همه مشاغل به غیر از گروه نخست، پنج تیم بازرسی متشکل از بازرسان صنعت، معدن و تجارت، شبکه بهداشت و درمان، اتاق اصناف و نیروی انتظامی در شهرستان به طور روزانه در راستای نظارت بر اجرای طرح فعال هستند و با متخلفان برخورد قانونی خواهند کرد.
رییس اداره صنعت، معدن و تجارت اردستان با بیان اینکه بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا فعالیت مشاغل گروه‌های 2، سه و چهار در شهرستان ممنوع است اضافه کرد: همه صنف‌هایی که در مدت 2 هفته‌ای محدودیت‌های کرونایی مجاز به فعالیت هستند باید شیوه نامه‌های بهداشتی را به طور کامل رعایت کنند.
باقری با یادآوری حساسیت موضوع ویروس کرونا و لزوم قطع زنجیره انتشار بیماری کووید 19 در شهرستان اردستان از مردم خواست که در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی موضوع را به اداره صنعت، معدن و تجارت اطلاع دهند تا اقدام لازم صورت گیرد.
منبع:ایرنا
انتهای پیام/م
منبع: باشگاه خبرنگاران

http://www.sepahannews.ir/fa/News/203320/پلمب-هشت-واحد-صنفی-در-اردستان
بستن   چاپ