پیام سپاهان
فرمانداران شهرستان‌های آذربایجان‌غربی از مردم بابت رعایت محدودیت‌های کرونایی تقدیر کردند
چهارشنبه 5 آذر 1399 - 11:38:30
پیام سپاهان - گروه استان‌ها- نخستین روز ماه پایانی پاییز سرآغاز اعمال محدودیت‌های جدید کرونایی در آذربایجان‌ غربی همزمان با سراسر کشور بود که فرمانداران برخی شهرستان‌های این استان از مردم خود بابت رعایت محدودیت‌ها تشکر کردند. - اخبار استانها -
به گزارش خبرگزاری تسنیم از ارومیه ، نخستین روز ماه پایانی پاییز سرآغاز اعمال محدودیت‌های جدید کرونایی در آذربایجان‌ غربی همزمان با سراسر کشور بود که تعطیلی در فعالیت برخی اصناف، مشاغل و ممنوعیت تردد بین شهری و استانی محور اصلی تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا برای دو هفته آینده است.
از آغاز محدودیت‌های کرونایی در استان تمامی اصناف و بازاریان که شامل محدودیت‌های کرونایی می‌شد، کسب و کار خود را تعطیل کرده و ترددهای درون شهری مرکز استان به خصوص از ساعت 21 تا چهار صبح نیز نسبت به هفته‌های گذشته از کاهش نسبی برخوردار است.
با بازدید میدانی از نقاط مختلف شهر به راحتی می‌توان‌ فهمید که محدودیت‌ها در آذربایجان‌ غربی به خوبی رعایت شده، به ویژه محورهای ورودی و خروجی شهر نیز با کنترل پلاک با دقت توسط پلیس راهور استان کنترل می‌شود.
در این بین فرمانداران شهرستان‌های مختلف آذربایجان‌ غربی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم از رعایت محدودیت‌ها توسط اصناف و مردم ابراز رضایتمندی و تقریر کردند.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/203317/فرمانداران-شهرستان‌های-آذربایجان‌غربی-از-مردم-بابت-رعایت-محدودیت‌های-کرونایی-تقدیر-کردند
بستن   چاپ