پیام سپاهان
112 روز تا افتتاح پروژه سردار شهید سلیمانی/کلنگ‌زنی پیست دوچرخه‌سواری سپاهانشهر بزودی
چهارشنبه 5 آذر 1399 - 11:36:50
پیام سپاهان - شهردار اصفهان گفت: تا 112 روز آینده پروژه مجموعه پل‌ها و تقاطع غیرهمسطح سردار شهید سلیمانی مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.
به گزارش خبرنگار ایمنا، قدرت الله نوروزی صبح امروز _چهارشنبه پنجم آذرماه 99 _ در جلسه بررسی پیشرفت پروژه‌های عمرانی شهر که به صورت آنلاین برگزار شد، با ابراز خرسندی از اجرای پروژه‌های عمرانی در شهر، اظهار کرد: علی رغم شرایط سخت اقتصادی و نوسانات لحظه‌ای قیمت‌ها، مشکلات مالی پروژه‌ها رفع شده و اجازه توقف به هیچ پروژه‌ای را ندادیم.
وی با تأکید بر تأمین مالی پروژه‌ها در شهر، افزود: روند اجرای پروژه مجموعه پل‌ها و تقاطع غیر همسطح سردار شهید سلیمانی بسیار خوب و قابل توجه است.
شهردار اصفهان با بیان اینکه در پروژه سردار شهید سلیمانی پنج پل با شیوه‌های جدید در اصفهان در حال احداث است، ادامه داد: این پروژه بزرگ بر اساس جدول زمانبندی در حال اجرا است.
وی تأکید کرد: پنج کیلومتر رینگ جنوب سپاهان‌شهر همزمان با احداث پیست دوچرخه سواری تا 10 روز آینده کلنگ‌زنی خواهد شد.
نوروزی با اشاره به پروژه میدان امید، گفت: مقدمات آغاز عملیات اجرایی میدان امید به عنوان تقاطع بلوار فرزانگان با خیابان آیت الله غفاری فراهم شده و به زودی فعالیت در این پروژه آغاز خواهد شد.
کد خبر 457553
منبع: ایمنا

http://www.sepahannews.ir/fa/News/203294/112-روز-تا-افتتاح-پروژه-سردار-شهید-سلیمانی-کلنگ‌زنی-پیست-دوچرخه‌سواری-سپاهانشهر-بزودی
بستن   چاپ