پیام سپاهان
جدول لیگ برتر فوتبال پس از پایان بازی‌های هفته دوم/ جهش کم سابقه سرخپوشان
شنبه 1 آذر 1399 - 22:33:53
پیام سپاهان - تیم فوتبال پرسپولیس دومین دیدار خود در لیگ بیستم را با یک پیروزی سخت پشت سرگذاشت تا از رده دوازدهم جدول چند پله‌ای بالاتر بیاید و چهره یک مدعی را به خود بگیرد.
هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور عصر امروز (شنبه) با برگزاری یک دیدار پیگیری شد که طی آن، پرسپولیس در ورزشگاه آزادی با نتیجه یک بر صفر برابر صنعت نفت آبادان پیروز شد و به نخستین برد خود در فصل جاری دست یافت.
امروز همچنین تیم‌های پیکان و شهر خودرو برابر هم قرار گرفتند که این بازی به دلیل بارش شدید باران، در دقیقه 22 متوقف شد و در صورت مهیا بودن شرایط، فردا برگزار می‌شود.
نتایج هفت دیدار نخست لیگ برتر به شرح زیر است: * نساجی مازندران یک - تراکتور یک
* سپاهان اصفهان یک - آلومینیوم اراک صفر
* نفت مسجد سلیمان یک - سایپا یک
* مس رفسنجان صفر - گل‌گهر سیرجان 2
* ماشین‌سازی تبریز یک - ذوب‌آهن اصفهان یک
* فولاد خوزستان 2 - استقلال یک
* پرسپولیس یک - صنعت نفت آبادان صفر

پیام سپاهان

منبع: ایران آنلاین
درخواست حذف خبر:
«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه در مورد انتشار این خبر انتقاد یا پیشنهادی دارید لطفاٌ کد 30054227 را به همراه موضوع به آدرس ایمیل [KHABARBAN] ارسال فرمایید.
با استناد به ماده 74 قانون تجارت الکترونیک مصوب 1382/10/17 مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

پیام سپاهان

فیلم| تخریب آلونک یک زن در بندرعباس توسط ماموران شهرداری/ زن 35 ساله خودسوزی کرد

پیام سپاهان

عکس| تجمع مستمری‌بگیران تامین اجتماعی مقابل مجلس

پیام سپاهان

کروبی به اصلاح طلبان: کاری کنید در 1400 یک احمدی نژاد ظهور نکند / با حاکمیت کار کنید /اول از رهبری جریان اصلاحات گله دارم بعد از حاکمیت

پیام سپاهان

کاهش شدید مصرف کالاهای اساسی و تغییر شیوه خرید؛ سفره‌های مردم آب رفته است!

پیام سپاهان

تصویر مراسم تشییع سردار سلیمانی در میان 100 عکس برگزیده رویترز
خبر بعدی: جدول لیگ برتر فوتبال ایران تا پایان هفته دوم
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرنگاران جوان، هفته دوم لیگ برتر فوتبال با لغو تنها یک دیدار به پایان رسید. تیم های فوتبال پیکان و شهرخودرو در هوای بارانی تهران، به مصاف هم رفتند که دیدار آن ها از میانه نیمه اول به دلیل بارش باران لغو و به فردا موکول شد.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/201855/جدول-لیگ-برتر-فوتبال-پس-از-پایان-بازی‌های-هفته-دوم--جهش-کم-سابقه-سرخپوشان
بستن   چاپ