پیام سپاهان
خودروهای مستثنی از ممنوعیت تردد شبانه؛ نحوه اثبات پلاک‌ها غیربومی ساکن اصفهان اعلام شد
شنبه 1 آذر 1399 - 22:33:38
پیام سپاهان - گروه استان‌ها- رئیس پلیس راهور استان اصفهان گفت: بر اساس مصوبات حاضر تردد خودروها از ساعت 9 شب تا 4 صبح ممنوع بوده و در صورت هرگونه تردد، راننده متخلف به مبلغ 200 هزارتومان جریمه می‌شود. - اخبار استانها -
سرهنگ محمدرضا محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان با اشاره به جزئیات محدودیت‌های تردد در استان اظهار داشت: ورود خودروهای شخصی با پلاک غیربومی به کلانشهر اصفهان و همچنین خروج خودروهای پلاک‌ شخصی بومی از آن ممنوع بوده و این در حالی است که رانندگان متخلف در شهرهای دارای وضعیت قرمز، در صورت تردد غیرمجاز به ازای هر 24 ساعت مبلغ یک میلیون تومان و در شهرهای وضعیت نارنجی مبلغ 500 هزار تومان جریمه می‌شوند.
وی ادامه داد: علاوه بر نظارت و کنترل ماموران پلیس مبنی بر تردد خودروهای پلاک غیربومی، تخلفات رانندگان متخلف از طریق سامانه‌های الکترونیکی به ثبت رسیده و ترددهای جاده‌ای نیز با دوربین کنترل می‌شود. در صورتی که راننده‌ای دارای پلاک غیربومی اما ساکن اصفهان باشد، برای اثبات این امر نیازمند ارائه کارت شناسایی و بیمه نامه است.
جزئیات دریافت مجوز تردد در اصفهان اعلام شدجزئیات ممنوعیت تردد بین شهری در استان چهارمحال و بختیاری تشریح شدابهامات بی‌پاسخ درباره تردد از ساعت 21 و احتمال جریمه‌های بی‌دلیل شهروندان! رئیس پلیس راهور استان اصفهان پیرامون ممنوعیت ترددهای شبانه تصریح کرد: براساس مصوبات حاضر تردد خودروها از ساعت 9 شب تا 4 صبح ممنوع بوده و در صورت هرگونه تردد، راننده متخلف به مبلغ 200 هزارتومان جریمه می‌شود و این در حالی است که نیروهای امدادی، کادر درمان و انتظامی و افرادی که تردد آنها ضروری بوده از این ممنوعیت مستثنی هستند.
وی خاطرنشان کرد: ممنوعیت تردد شبانه، خودروهای حامل مواد سوختی، غذایی، حمل بار و مسافر، امدادی و موارد خواص در حوزه‌های درمانی و قضائی، کارکنان دستگاه‌های دولتی که محل کار آنان با محل سکونتشان در یک نقطه قرار ندارد را شامل نمی‌شود.
انتهای پیام/167/ ز
منبع: تسنیم

http://www.sepahannews.ir/fa/News/201852/خودروهای-مستثنی-از-ممنوعیت-تردد-شبانه؛-نحوه-اثبات-پلاک‌ها-غیربومی-ساکن-اصفهان-اعلام-شد
بستن   چاپ