پیام سپاهان
لغو طرح زوج و فرد در اصفهان تا اطلاع بعدی
شنبه 1 آذر 1399 - 22:29:10
پیام سپاهان - باشگاه خبرنگاران / معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار اصفهان گفت: اجرای طرح زوج و فرد در اصفهان که قرار بود تا پایان آبان ماه لغو باشد همچنان غیر فعال است و این روند تا اطلاع ثانوی ادامه خواهد داشت.
مسعود بنده خدا، معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار اصفهان، اظهار کرد: به پیشنهاد کمیته حمل و نقل ستاد مدیریت مبارزه با کرونا و به منظور رعایت حقوق شهروندان، طرح زوج و فرد در کلانشهر اصفهان تا پایان آبان ماه غیر فعال شده بود که با توجه به شرایط موجود همچنان این طرح تا اطلاع بعدی لغو خواهد بود.
وی تصریح کرد: انتظار می‌رود شهروندان صرفاً به منظور انجام امور ضروری خود از خودرو‌های شخصی استفاده کنند.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار اصفهان با بیان اینکه پیش از این اجرای طرح زوج و فرد خودرو‌ها تنها از ساعت 17 تا 22 فعال بود، تصریح کرد: اجرای طرح زوج و فرد در ساعت‌های صبح لغو شده بود تا مردم بهتر بتوانند به امور خود در هسته مرکزی این شهر برسند، اما ساعت اجرای آن در بعدازظهر و شامگاه یعنی 17 تا 22 برای جلوگیری از ایجاد ترافیک سنگین و همچنین رعایت فاصله گذاری اجتماعی فعال شده بود که با اوج گیری شیوع ویروس کرونا به پیشنهاد کمیته حمل و نقل ستاد مدیریت مبارزه با کرونا اجرای این طرح همچنان لغو است.
بنده خدا تاکید کرد: به محض اجرای مجدد طرح زوج و فرد خودروها، اطلاع رسانی لازم از طریق شبکه‌های مجازی، صدا و سیما و مطبوعات انجام خواهد شد.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/201812/لغو-طرح-زوج-و-فرد-در-اصفهان-تا-اطلاع-بعدی
بستن   چاپ