پیام سپاهان
سرمربی تیم والیبال نشسته ذوب آهن:
با سپاهان در فینال خواهیم بود
شنبه 1 آذر 1399 - 11:37:56
پیام سپاهان - ایسنا/اصفهان سرمربی تیم والیبال نشسته بانوان ذوب آهن گفت: قرعه سختی داریم و باتوجه به برنامه مسابقات پیش بینی می کنم با سپاهان رقابت بسیار خوبی در فینال خواهیم داشت.

لیلا بریانیان در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: قرعه کشی مسابقات انجام شده و قرعه سختی به ما خورد، ولی این هم چالش خوبی برای ما خواهد بود و فکر می کنم دور رفت و فینال بازی خوبی با سپاهان خواهیم داشت.
وی افزود: تیم آمل هم تیم خوبی است، دو سال پیش هم گروه آنها بودیم و می توانند از تیم های مدعی قرار گرفتن روی سکو باشند. بر اساس برنامه نیمه آذر ماه شروع مسابقات اعلام شده، شرایط خاصی نیست؛ تنها بحث رعایت پروتکل ها است. البته با توجه به شرایط شیوع ویروس کرونا در کشور، زمان مسابقات دقیق نیست و می بینید که مرتب برنامه مسابقات ورزشی تغییر می کند.
سرمربی تیم والیبال نشسته بانوان ذوب آهن گفت: تمرینات خوب و مستمری را سپری می کنیم. میزبان مسابقات و تاریخ قطعی مشخص شود، اردوی چند روزه متصل به اعزام خواهیم داشت و ارنج کامل را مشخص می کنیم.
بریانیان خاطرنشان کرد: بازیکن جدیدی به تیم اضافه نشده است؛ اما یکی از بازیکنان تیم را به دلیل بارداری و با توجه به شرایط و مراقبت های خاصی که باید در این دوران داشته باشد از ترکیب تیم خارج کردیم. در حال حاضر جای او خالی است و اگر نیاز بود جایگزین خواهیم گرفت.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/201549/با-سپاهان-در-فینال-خواهیم-بود
بستن   چاپ