پیام سپاهان
مهم‌ترین رویدادهای ورزشی اصفهان در هفته‌ای که گذشت
شنبه 1 آذر 1399 - 08:23:36
پیام سپاهان - اصفهان- سپاهان، نخستین 3 امتیاز خود را مقابل آلومینیوم اراک کسب کرد و موفقیت در پارالمپیک بدون حمایت دولت آسان نیست از مهم‎ترین رویدادهای ورزشی اصفهان در هفته گذشته بود.

بازیکن آلومینیوم اراک به ذوب‌آهن پیوست
محمدرضا خاکی بازیکن سابق آلومینیوم اراک با عقد قراردادی به جمع بازیکنان تیم فوتبال باشگاه فرهنگی و ورزشی ذوب‌آهن اصفهان پیوست.
محمد مهدی رمضانی مدیر روابط عمومی باشگاه ذوب‌آهن اصفهان افزود: خاکی با قرارداد یک ساله به جمع بازیکنان تیم فوتبال این باشگاه اصفهانی پیوست.
وی گفت: این بازیکن سابقه بازی در تیم های ملوان انزلی، سایپا، مقاومت تهران و اراک را در کارنامه دارد از نوجوانی در رده های نوجوانان و جوانان در تیم ملی بود.
تمرینات تیم ذوب‌آهن برای دیدار با ماشین‌سازی تبریز آغاز شد
سرپرست تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: تمرینات تیم ما برای دیدار مقابل فوتبال ماشین‌سازی تبریز بعد از یک روز استراحت، عصر امروز برگزار شد.
علی شجاعی افزود: تیم فوتبال ذوب آهن در روز پنجشنبه در یک دیدار دوستانه در ورزشگاه فولادشهر اصفهان، همشهری نامدار خود سپاهان را با 2 گل مغلوب کرد و روز جمعه را به استراحت پرداخت.
وی با بیان‌اینکه بازیکنان ذوب‌آهن برای رقابت‌های لیگ برتر فوتبال تمرینات مُنظمی را زیر نظر رحمان رضایی سرمربی تیم برگزار می‌کنند، گفت: یکی دو بازیکن جدید دیگر به تیم اضافه شدند که حضور تیم ذوب‌آهن را در لیگ برتر فوتبال کشور قویتر می‌کند.
هخامنش ناییج به تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان پیوست
مدیر روابط عمومی باشگاه ذوب‌آهن گفت: هخامنش ناییج بازیکن سابق تیم فوتبال بادران تهران با امضای قراردادی به ذوب‌آهن اصفهان پیوست.
محمد مهدی رمضانی افزود: قرارداد هخامنش ناییج که در پست هافبک بازی می‌کند با تیم ذوب آهن یک ساله است.
وی گفت: این بازیکن پیش از این درتیم‌های نونهالان شموشک نوشهر همراه با دو قهرمانی در کشور، نوجوانان پرسپولیس تهران، جوانان پرسپولیس تهران، جوانان استقلال تهران، امید پرسپولیس تهران و بزرگسالان بادران بازی کرده است.
موفقیت در پارالمپیک بدون حمایت دولت آسان نیست
دو و میدانی کار پارالمپیکی گفت: موفقیت در رقابت های پارالمپیک کار آسانی نیست و برای این امر دولت و وزارت ورزش و جوانان باید بیش از گذشته از ورزشکاران حمایت کنند.
علیرضا مختاری افزود: مشکلات مالی بخصوص در یک سال اخیر افزایش یافته و گرانی‌ها سبب شده است که خرید وسایل مورد نیاز و آماده‌سازی با معضلاتی روبه رو شود از این رو امیدواریم مسوولان وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی پارالمپیک با ایجاد چتر حمایتی برای ورزشکاران سبب پیشرفت آنان شوند.
عضو تیم ملی دوومیدانی معلولان با اشاره به کمک به حل مشکلات مالی مربیان و ورزشکاران تصریح کرد: امیدوارم کمیته ملی پارالمپیک برنامه جامعی برای حمایت از ورزشکاران تدارک ببیند زیرا رقابت‌های المپیک بسیار سخت است و نباید از افزایش آمادگی حریفان غافل شد.
سپاهان، نخستین 3 امتیاز خود را مقابل آلومینیوم اراک کسب کرد
تیم فولاد مبارکه سپاهان با نتیجه یک بر صفر آلومینیوم اراک را شکست داد تا نخستین سه امتیاز خود را در لیگ برتر فوتبال کسب کند.
دیدار تیم‌های سپاهان اصفهان و آلومینیوم اراک از هفته دوم لیگ برتر فوتبال کشور عصر روز پنجشنبه در ورزشگاه بدون تماشاگر نقش جهان اصفهان برگزار و در پایان، تیم میزبان موفق شد در یک بازی برتر، میهمان اراکی خود را با یک گل بدرقه کند.
شاگران مُحرم نویدکیا در ابتدای این دیدار با محک زدن تیم حریف توانستند بر بازی مسلط شوند و چند موقیعت خوب را بدست آورند که در گلزنی موفق نبودند.
سرمربی آلومینیوم اراک: داور، شاکله تیم ما را به هم ریخت
سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: داور دیدار ما مقابل سپاهان اصفهان، شاکله تیم ما را به هم ریخت و باعث شد زحمات یک هفته‌ای بازیکنان ما به هدر برود.
رسول خطیبی، بعد از شکست تیمش مقابل سپاهان اصفهان در نشست خبری مجازی افزود: تیم ما بازنده این دیدار نبود چون فوتبال زیبایی را به نمایش گذاشت و در نیمه نخست حتی موقعیت زدن گل داشت که با اشتباهات داور و کمک داور، زحمات ما به هدر رفت.
وی افزود: در فوتبال، "علی دایی"(ها) را بدلیل زدن حرف حق در باره مسائل داوری، محروم می‌کنند و این حق نیست.
مربی سپاهان: تیم ما رو به جلو حرکت می‌کند
مربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: تیم ما که بازی باکیفیتی را در مقابل آلومینیوم اراک به نمایش گذاشت، قدم به قدم رو به جلو حرکت می‌کند.
علیرضا مرزبان، در نشست خبری مجازی پس از دیدار تیمش مقابل آلومینیوم اراک افزود: زمانی که در فصل گذشته سپاهان دچار حاشیه شد و سهیمه آسیا را کسب نکرد مهمترین دلایل این ناکامی را بررسی کردیم و تلاش ما این بود تا تیم خود را از بحران خارج کنیم.
وی اظهار داشت: در این راستا حل مسائل فنی، بدنی و روانی بازیکنان را دستور کار قرار دادیم و خوشحالیم که توانستیم در مرتفع کردن این مشکلات موفق شویم.
برچسب‌ها
فوتبال پاراالمپیک ذوب آهن تیم فوتبال سپاهان اصفهان

http://www.sepahannews.ir/fa/News/201484/مهم‌ترین-رویدادهای-ورزشی-اصفهان-در-هفته‌ای-که-گذشت
بستن   چاپ