پیام سپاهان
باشگاه ذوب‌آهن: خدایا خودت به فریادمان برس!
شنبه 1 آذر 1399 - 03:00:51
پیام سپاهان - مدیران باشگاه ذوب آهن اصفهان در واکنش به اتفاقات داوری در دیدار با فولاد و ماشین سازی، بیانیه‌ای را خطاب به مسئولان فدراسیون فوتبال نوشتند.
به گزارش "ورزش سه" پس از پنالتی مشکوک و بحث برانگیز در هفته نخست لیگ بیستم در اصفهان، که منجر به از دست رفتن دو امتیاز در آغاز راه فصل جدید برای ذوبی‌ها شد، آن‌ها در هفته دوم نیز بازهم با تصمیمات بحث برانگیز داوری مواجه شدند تا به مانند لیگ نوزدهم، اتفاقات جنجالی پیرامون سبزپوشان اصفهانی در حوزه داوری رخ بدهد؛ اخراج زودهنگام وحید محمدزاده مدافع میانی ذوبی‌ها در دقیقه یک دیدار مقابل ماشین سازی، مدیران ذوب‌آهن را واداشت تا در بیانیه‌ای سرگشاده خطاب به مسئولان فدراسیون فوتبال، انتقادات خود را از شرایط فعلی بیان کنند.
در بخشی از بیانیه باشگاه ذوب‌آهن آمده است: آقایان مدیر فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ چه کسی باید پاسخ گوی حقوق پایمال شده ذوب آهن کبیر که ظاهرا تصمیم و اراده ای به قطع این سلسله اشتباهات داوری بحث برانگیز و مایوس کننده بر علیه تیم فوتبال باانگیزه ذوب آهن وجود ندارد را بدهد. ««خدایا خودت به فریادمان برس»». در پاسخ به اعتراضات به حق ذوب آهن هیچ جوابی به غیر از تایید حق پایمال شده ذوب آهن وجود ندارد. به راستی چه کسی و چگونه باید پاسخگوی باشگاه مظلوم ذوب آهن، تیم سختکوش، هواداران دلسوز و کارکنان سخت کوش ذوب آهن اصفهان (مادر صنعت کشور) باشد؟
دو هفته مدیران باشگاه، کادر فنی و هواداران عزیز ذوب آهن تلاش کردند تا تیم ذوب آهن خاطرات تلخ دیدار اول را به فراموشی بسپارد و با انگیزه در مسابقه پیش رو حضور یابد؛ غافل از اینکه این افراد نمی‌دانستند که همگی زورشان به بازسازی روحیه یک تیم خواهد رسید اما زورشان به یک نفر نخواهد رسید آن‌هم داوری که هرچه بخواهد قضاوت می‌کند. جالب تر اینکه این قضاوت نادرست و ناعادلانه در مقابل دیدگان رئیس کمیته داوران افتاد که در این مسابقه از قضا ناظر داوری مسابقه هم بود.
ذوب آهن اصفهان
منبع: ورزش 3

http://www.sepahannews.ir/fa/News/201475/باشگاه-ذوب‌آهن--خدایا-خودت-به-فریادمان-برس!
بستن   چاپ