پیام سپاهان
عضو هیئت مدیره انجمن انبوه سازان استان اصفهان:
نمایشگاه ساختمان باید زمینه ساز تحول این صنعت باشد
دوشنبه 12 آبان 1399 - 13:18:59
پیام سپاهان - ایسنا/اصفهان عضو هیئت مدیره انجمن انبوه سازان استان اصفهان گفت: نمایشگاه ساختمان باید زمینه ساز تحول این صنعت باشد و با نگاه مسئله محور با موضوعات برخورد کنند.

مهدی شیخ سجادیه در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به برپایی بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی جامع صنعت ساختمان در اصفهان اظهار کرد: این نمایشگاه تخصصی از 14 تا 17 آبان ماه در اصفهان و در محل نمایشگاه بزرگ اصفهان برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه هلدینگ ساختمانی عقیق نقش جهان به دلیل فعالیت تخصصی در حوزه مسکن یکی از شرکت کنندگان در این نمایشگاه است، گفت: با این حضور سعی داریم علاوه بر معرفی ظرفیت‌ها و اقدامات صورت گرفته از تجربیات شرکت‌های ساختمانی نیز در حوزه ساخت و ساز بهره ببریم و پیش‌بینی می‌شود میزان استقبال از این نمایشگاه بالا باشد.
عضو هیئت مدیره انجمن انبوه سازان استان اصفهان با اشاره به توسعه فعالیت‌های این مجموعه ساختمانی عقیق در حوزه ساخت مسکن گفت: باید توجه داشت که ساخت مسکن ارزان برای تمام اقشار فاقد مسکن در دستور کار است و از تمام فعالان حوزه ساختمان درخواست می‌شود تا با مشارکت مناسب بتوان اقشار فاقد مسکن را صاحب خانه کرد.
شیخ سجادیه تاکید کرد: منزل مسکونی از ابتدایی‌ترین نیازهای بشر است که باید تامین شود و اگر این نیاز هر خانواده‌ای تامین نشود باید منتظر بروز انواع آسیب‌های اجتماعی باشیم که این امر زیبنده هیچ انسانی نیست.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/193572/نمایشگاه-ساختمان-باید-زمینه-ساز-تحول-این-صنعت-باشد
بستن   چاپ