پیام سپاهان
برگزاری مراسم نمادین به جای راهپیمایی 13 آبان/ تشریح جزئیات مراسم‌های آبان‌ماه در استان اصفهان
شنبه 10 آبان 1399 - 16:08:58
پیام سپاهان - محمد‌علی احمدی ظهر امروز در نشست خبری 13 آبان اظهار داشت: امروز شاهد آن هستیم که استکبار جهانی برای بی‌توجهی به اسلام‌خواهی مردم و کم‌توجه نشان دادن گرایش حوانان مختلف در سراسر عالم به اسلام، به توهین کردن به ساحت مقدس پیامبر اسلام رو آورده است.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان افزود: این توهین‌ها مختص امروز و این زمان نیست، در زمان حیات پیامبر هم این توهین‌ها وجود داشت اما نتیجه این توهین‌ها پیشرفت اسلام در سراسر جهان بود.
وی تصریح کرد: در طول تاریخ هر زمان که برای خاموش کردن اسلام تلاش کردند، موجب تقویت اسلام و توجه و گرایش مردم به اسلام شد، امروز هم امیدواریم که این موج گرایش به اسلام با توهینی که به پیامبر شد گسترش یافته و روند اگاهی مردم تسریع پیدا کند.
احمدی عنوان کرد: امام صادق (ع) هم در تبیین و آموزش اسلام پیامبر اکرم نقش‌آفرین بودند، در همان مقطع هم بلندگوهای استکباری تلاش می‌کردند که صدای امام صادق(ع) را خاموش کنند اما علم و آگاهی که حضرت بخشیدند منجر به رشد اسلام شد.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/192739/برگزاری-مراسم-نمادین-به-جای-راهپیمایی-13-آبان--تشریح-جزئیات-مراسم‌های-آبان‌ماه-در-استان-اصفهان
بستن   چاپ