پیام سپاهان
دادستان کاشان خبر داد:
کشف 23 هزار لیتر روغن در یکی از روستاهای اطراف کاشان
شنبه 10 آبان 1399 - 14:16:36
پیام سپاهان - کاشان - دادستان کاشان از کشف 23 هزار لیتر روغن موتور در یکی از روستاهای اطراف کاشان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر روح الله دهقانی صبح شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به عزم جدی دستگاه‌های اجرایی کاشان برای مقابله احتکارگران اظهار داشت: به دنبال گزارش‌های دریافتی مبنی بر احتکار مقادیر زیادی روغن در یکی از روستاهای اطراف کاشان این موضوع در دستور کار فوری قرار گرفت.
وی با بیان اینکه هماهنگی‌های لازم با در این زمینه با مأموران نیروی انتظامی مشکات انجام گرفت، ابراز داشت: در نهایت مأموران این کلانتری با دستور صادر شده و با ورود به این منزل مسکونی واقع در روستای «سن سن» شهر مشکات 23 هزار لیتر روغن موتور احتکار شده کشف شد.
دادستان کاشان با اشاره به اینکه علاوه بر این روغن‌ها یک هزار لیتر ضد یخ نیز کشف شد، تصریح کرد: مقدار تقریبی برآورد قیمت این محموله در بازار آزاد حدود 15 میلیارد ریال است.
وی با اشاره به اینکه کشور در شرایط تحریم ظالمانه آمریکا و استکبار جهانی قرار دارد، بیان داشت: بازرسی‌های منظم با همکاری تعزیرات و اداره صمت و نیروی انتظامی انجام می‌شود.
دهقانی افزود: از مردم می‌خواهیم گزارش‌های خود را در زمینه کالاهای احتکار شده در سطح شهر به دادستانی و تعزیرات ارائه دهند تا اقدامات لازم انجام شود.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/192686/کشف-23-هزار-لیتر-روغن-در-یکی-از-روستاهای-اطراف-کاشان
بستن   چاپ