پیام سپاهان
مدیرکل امور عشایر استان اصفهان خبر داد:
تولید 12 هزار تن گوشت قرمز توسط عشایر در استان اصفهان
شنبه 10 آبان 1399 - 15:50:53
پیام سپاهان - اصفهان-مدیرکل امور عشایر استان اصفهان گفت: عشایر اصفهان با رضایت خاطر راهی قشلاق شدند و بیش از 12 هزار تن گوشت قرمز راهی بازار اصفهان کردند.

مختار اسفندیاری در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به تولید 12 هزار تن گوشت قرمز توسط عشایر استان اصفهان اظهار داشت: هرگونه ادعا درباره کسادی اقتصاد عشایر به ویژه در زمینه تولید گوشت قرمز که در روزهای اخیر مطرح شده را رد می‌کنم چراکه عشایر قشقایی و بختیاری از خدمت رسانی در طول مدت ییلاق خود در استان اصفهان رضایت کامل داشتند.
وی افزود: آبرسانی، سوخت رسانی و بازگشایی جاده‌ها موقع کوچ عشایر به نحو مطلوب انجام شد و تسهیلات بانکی به اعتبار 17 میلیارد تومان نیز در اختیار عشایر استان اصفهان قرار گرفت.
مدیرکل امور عشایر استان اصفهان تاکید کرد: 35 هزار رأس پرواربندی در شهرستان‌های عشایر خیز اصفهان مانند سمیرم، فریدونشهر، چادگان، دامنه، شهرضا، دهاقان و جرقویه انجام شد.
وی با اشاره به اینکه با توجه به افزایش قیمت گوشت، برخی عشایر انتظار دارند که قیمت دام زنده نیز افزایش پیدا کند، بیان داشت: 95 درصد عشایر با رضایت کامل در زمینه تولیدات اقتصادی خود و فروش مناسب آنها از استان اصفهان خارج و راهی قشلاق در استان‌های بوشهر و خوزستان شدند.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/192682/تولید-12-هزار-تن-گوشت-قرمز-توسط-عشایر-در-استان-اصفهان
بستن   چاپ