پیام سپاهان
مسئول بسیج دانش‌آموزی استان اصفهان:
اردوی راهیان نور به شکل مجازی برگزار می‌شود
شنبه 10 آبان 1399 - 14:56:01
پیام سپاهان - ایسنا/اصفهان مسئول بسیج دانش‌آموزی استان اصفهان گفت: امسال به دلیل شیوع کرونا اردوی راهیان نور به شکل مجازی برگزار می‌شود که این اردوی مجازی از هفته بسیج دانش‌آموزی آغاز شده و اصل حرکت از 25 آبان در روز حماسه مردم اصفهان خواهد بود.

سرهنگ دوم حسین رجب پور، امروز (شنبه-10 آبان) در نشست خبری روز 13 آبان، اظهار کرد: شعار هفته بسیج دانش‌آموزی، «دانش‌آموز انقلابی و مبارزه با استکبارستیزی است». برای یوم‌الله 13 آبان به تولید نماهنگ‌های مرتبط پرداخته و سرودهای خیابانی نیز برگزار می‌کنیم. امسال سرود نغمه عشق را به شکل فضای مجازی برگزار کردیم که استقبال خوبی از آن شد.
وی افزود: امسال به دلیل شیوع کرونا اردوی راهیان نور به شکل مجازی برگزار می‌شود که این اردوی مجازی از هفته بسیج دانش‌آموزی آغاز شده و اصل حرکت از 25 آبان در روز حماسه مردم اصفهان خواهد بود.
به گزارش ایسنا، مسئول بسیج دانش‌آموزی استان اصفهان با بیان اینکه در روز 13 آبان در صحنه هستیم، گفت: اگر نیاز باشد و به صلاح دید مسئولان تعدادی از دانش آموزان در روز 13 آبان به شکل میدانی حضور خواهند یافت.
همچنین دبیر کارگروه دانش‌آموزی و فرهنگیان ستاد استانی مراسم 13 آبان، گفت: سیاست حوزه پرورشی آموزش و پرورش تعطیل نشدن برنامه‌های مناسبتی است به همین دلیل سعی شده تمام برنامه‌هایی که در طول سال است و اردوی راهیان نور به شکل مجازی برگزار شود.
مرتضی شکری افزود: در 13 آبان امسال بحث تبیین و بصیرت افزایی را در مدارس دنبال کرده‌ایم و در شبکه شاد به تولید محتوا برای این روز بزرگ پرداخته‌ایم. کارگروه مربوط را تشکیل دادیم و محتوای تولید شده برنامه‌ها «چرایی شعار مرگ بر آمریکا است». به همین دلیل در روز 12 آبان ساعتی از درس بچه‌ها به بصیرت افزایی و چرایی این شعار اختصاص خواهد داشت.
وی ادامه داد: همچنین کمک به ایتام و پویش دشمنت را بشناس را نیز خواهیم داشت که قالب این برنامه‌ها در فضای مجازی است و برنامه میدانی شاید به شکل محدود در روز 13 آبان داشته باشیم.
مسئول بسیج دانشجویی استان اصفهان نیز گفت: در کمیته دانشجویی چهار گروه فرهنگی، رسانه، نشست‌های گفتمانی و کمیته جهادی و خدمت‌رسانی فعال هستند. اولین اقدام ما صدور بیانیه دانشجویی با موضوع استکبارستیزی با سه زبان زنده دنیا است. کمیته جهادی و خدمت‌رسانی نیز در 13 آبان به مناطق کم برخوردار خواهد رفت و در این مناطق بسته‌های کمک معیشتی و بهداشتی توزیع خواهد کرد و دانشجویان به مباحث آموزشی مناطق محروم نیز توجه می‌کنند.
هادی امیرعلی، افزود: کمیته دانشجویی به تولید محتوای غنی با موضوع استکبارستیزی و افول آمریکا پرداخته است. همچنین سلسله نشست‌های گفتمانی را با حضور اساتید برجسته در فضای مجازی با محوریت افول آمریکا خواهیم داشت.
رئیس کارگروه دانشجویی مراسم 13 آبان، خاطرنشان کرد: جشنواره دانشجویی استکبارستیزی تا اواخر آبان ادامه دارد و به نفرات برتر جوایز نفیسی اهدا می‌شود. برای روز 13 آبان گروه‌های جهادی پزشکی در ابتدای ورودی مراسم حضار را کنترل پزشکی خواهند کرد.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/192678/اردوی-راهیان-نور-به-شکل-مجازی-برگزار-می‌شود
بستن   چاپ