پیام سپاهان
برگزاری کلاس‌های مجازی فضای سبز برای شهروندان تهرانی
شنبه 10 آبان 1399 - 13:40:06
پیام سپاهان - به گزارش ایرنا از اعلام روز شنبه شهرداری منطقه 4، «حمیدرضا فرخی» در این باره گفت: از آنجا که در شرایط کرونایی، گردهمایی و کلاس‌های حضوری امکان‌پذیر نیست، برای پاسخگویی به تقاضا و درخواست‌های متعدد شهروندان، کلاس‌های مختلف با موضوعات آموزش های گل و گیاه از جمله گیاهان آپارتمانی، سبزیکاری، کاکتوس و ساکولنت و درخت و درختچه و در سطح محلات برگزار می‌شود.
وی، موضوع تفکیک زباله و اجرای طرح کاپ در منطقه 4 را از اولویت های اساسی برشمرد و گفت: به منظور اجرای صحیح طرح کاپ (کاهش پسماند) و آشنایی بیشتر شهروندان با این طرح، کلاس های آموزشی تفکیک زباله های خشک و تر، حفاظت از محیط زیست، تاثیرات آلودگی هوا بر موجودات زنده به صورت مجازی برگزار می شود.
فرخی افزود: در این کلاس‌ها تلاش شده‌است اطلاعات با نگاه تخصصی و بهره‌گیری از منابع علمی روز در اختیار شهروندان قرار گرفته و به زبان ساده آموزش‌ها در اختیارشان قرار گیرد.
فرخی تاکید کرد: شهروندان علاقه‌مند می‌توانند از طریق نزدیکترین سرای محله به صورت تلفنی و یا حضوری، نسبت به ثبت نام خود در این دوره‌های مجازی اقدام نموده و سپس لینک ثبت نام از طریق پیامک برای آنان ارسال خواهد شد.
منطقه 4 شهرداری تهران شرقی ترین نقطه تهران است که در شمال شرقی شهر تهران قرار دارد؛ محله های اوقاف، تهرانپارس شرقی، تهرانپارس غربی، جوادیه، حکیمیه، خاک سفید، شمس آباد-مجیدیه، شمیران نو، شیان-لویزان از محله های این منطقه است.
برچسب‌ها شهرداری منطقه چهار تهران ویروس کرونا شهر تهران فضای مجازی
منبع: ایرنا

http://www.sepahannews.ir/fa/News/192660/برگزاری-کلاس‌های-مجازی-فضای-سبز-برای-شهروندان-تهرانی
بستن   چاپ