پیام سپاهان
جنگ اقتصادی وروانی حربه جدید دشمن برای مقابله با ملت ایران است
جمعه 9 آبان 1399 - 23:46:59
پیام سپاهان - به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی و تبلیغات گروه توپخانه 15 خرداد نیروی زمینی سپاه ، حجت‌الاسلام سید محمدصادق ابطحی در مراسم بزرگداشت پنجمین سالگرد شهادت مدافع حرم سید سجاد حسینی «فرمانده گردان دیده‌بانی گروه توپخانه 15 خرداد نیروی زمینی سپاه» در گلزار شهدای محله دینان شهر درچه اصفهان گفت: شهدا الگوی تمام‌نمایی از انسانیت، ازخودگذشتگی، ایثار و ولایتمداری هستند؛ ما باید ادامه‌دهنده راه شهدا باشیم و با مطالعه وصایای شهدا در مسیر ارزش‌های اسلامی و انقلاب گام برداریم.
مسؤول سابق نمایندگی ولی‌فقیه در نیروی هوافضای سپاه گفت با اشاره به اینکه شهدای مدافع حرم الگوی دین‌مداری و مقاومت و ایثار هستند اضافه کرد: این بزرگ‌مردان با هوشیاری و آگاهی درم سیر دفاع از حریم اهل‌بیت عصمت و طهارت (ع) گام برداشتند و خون پاک خود را فدای اهل‌بیت کردند تا دست دشمنان را از حریم اهل بیت کوتاه کنند.
وی در ادامه با اشاره به فشارهای جدید استکبار جهانی به ملت ایران اسلامی خاطرنشان کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران به برکت تعالیم اسلام، قرآن و تکیه بر خداوند متعال، هیچ‌گاه در بن‌بست قرار نمی‌گیرد و هیچ بن‌بستی برای آن وجود نخواهد داشت.
ابطحی با بیان اینکه قدرت خداوند متعال بود که انقلاب اسلامی را پیروز کرد، گفت: بازخوانی مکتب امام خمینی (ره) یک ضرورت است، ایشان صدق الهی را باور داشتند و می‌دانستند که خداوند بر هر قدرتی قاهر است.
مسؤول سابق نمایندگی ولی‌فقیه در نیروی هوافضای سپاه ملت ایران را ولایی و خدایی دانست و با تأکید بر اینکه ملت ایران به قدرت به ظاهر پوشالی استکبار تکیه نخواهد کرد، بیان کرد: ملت ما یک ملت تعیین‌کننده است و ما می‌توانیم در دنیا و تمدن تاریخ‌ساز شویم.
وی مقاومت را برای تاریخ‌سازی یک ضرورت دانست و گفت: جنگ اقتصادی و روانی، حربه جدید دشمن است و برای عبور از آن باید گوش‌به‌فرمان فرمانده معظم کل قوا باشیم.
شهید مدافع حرم سروان پاسدار سید سجاد حسینی در سال 1362 در شهر درچه اصفهان به دنیا آمد و پس از پوشیدن لباس مقدس سپاه، به جمع رزمندگان گروه توپخانه 15 خرداد اصفهان درآمد و پس از ظهور گروهک تکفیری داعش، به دفاع از حریم اهل‌بیت علیهم السلام در سوریه برخاست ودراین راه در دهم آبان ماه سال 94 شربت شهادت را نوشید وبه جمع همرزمان شهیدش پیوست.
در طول تاریخ کشور، ایران فشارهای زیادی را از سوی دشمن متحمل شده که هم‌اکنون دشمن با ناامیدی از تمام نقشه‌های پشت سر گذاشته خود نهایتاً به جنگ اقتصادی و روانی روی آورده است.
منبع: فارس

http://www.sepahannews.ir/fa/News/192476/جنگ-اقتصادی-وروانی-حربه-جدید-دشمن-برای-مقابله-با-ملت-ایران-است
بستن   چاپ