پیام سپاهان
آمار جدیدی از عملکرد بازی‌بازان Ghost Of Tsushima: Legends منتشر شد
جمعه 9 آبان 1399 - 21:53:14
پیام سپاهان - گیم فا / Ghost of Tsushima جدیدترین اثر استودیوی ساکر پانچ (Sucker Punch) بود که چند ماه پیش منتشر شد و به عنوان آخرین بازی انحصاری شرکت سونی برای کنسول پلی‌استیشن 4 در نسل هشتم، موفقیت‌های زیادی کسب نمود. این موفقیت‌های تجاری و استقبال بازی‌بازان بسیار بیشتر از انتظار شرکت سونی بود اما با این حال کسی تصور نمی‌کرد که برای این بازی یک بخش چندنفره‌ی آنلاین در نظر گرفته شده باشد و با معرفی آن تعجب بسیاری برانگیخته شد.
این بخش چندنفره‌ی آنلاین و رایگان Legends نام داشت که در روزهای آغازین ماه جاری میلادی به صورت رسمی برای کاربران کنسول پلی‌استیشن 4 منتشر شد. حال شرکت سونی به تازگی در حساب کاربری رسمی بخش پلی‌استیشن خود در شبکه‌ی اجتماعی توییتر به بیان آمار و ارقامی از فعالیت بازی‌بازان در عنوان Ghost Of Tsushima: Legends پرداخت که نشان می‌دهد بازی‌بازان زیادی در آن مشغول به طی کردن مراحل و یا ماجراجویی‌های افسانه‌ای هستند.
طبق اطلاعات منتشر شده، در مدت زمان دو هفته پس از عرضه‌ی بخش آنلاین Legends بازی‌بازان موفق شده‌اند بیش از 11 میلیون ماموریت ویژه‌ی این بخش را به پایان برسانند. همچنین آن‌ها توانسته‌اند 1٫3 میلیارد دشمن را بکشند که تعداد 141 میلیون آن‌ها Oni بوده‌اند. علاوه بر این مبارزان بخش Legends موفق شده‌اند بیش از 22٫7 میلیون Spirit Dog را رام کرده و در مبارزات مختلف از کمک آن‌ها استفاده نمایند. همچنین مشخص شد که Assassin محبوب‌ترین کلاس مبارز در میان بازی‌بازان است و 30 درصد بازی‌بازان آن را به سایر کلاس‌های مبارزه‌ی بازی ترجیح داده‌اند.
عنوان Ghost Of Tsushima: Legends به صورت یک به‌روزرسان رایگان در اختیار دارندگان بازی اصلی برروی کنسول پلی‌استیشن 4 قرار دارد.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/192441/آمار-جدیدی-از-عملکرد-بازی‌بازان-Ghost-Of-Tsushima--Legends-منتشر-شد
بستن   چاپ