پیام سپاهان
مهم‌ترین حوادث اصفهان طی 24 ساعت اخیر؛
آتش سوزی در 2 منزل مسکونی/4 کوهنورد از ارتفاعات صفه نجات یافتند
جمعه 9 آبان 1399 - 21:18:11
پیام سپاهان - اصفهان – سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از وقوع دوحادثه آتش سوزی در اصفهان از ظهر امروز تاکنون خبر داد.

فرهاد کاوه آهنگران در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به حادثه آتش سوزی منزل مسکونی در اصفهان اظهار داشت: این حادثه ساعت 14 و 6 دقیقه به ستاد فرماندهی آتش نشانی اصفهان گزارش شده است.
وی با بیان اینکه این حادثه در خیابان کشاورز اتفاق افتاده است، ابراز داشت: نیروهای آتش نشانی از دو ایستگاه سه و 11 به محل حادثه اعزام شده است.
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: علت وقوع این حادثه آتش سوزی در دست بررسی است.
وی همچنین به حادثه آتش سوزی دیگری در منزل مسکونی در خیابان آل خجند اشاره کرد و افزود: این حادثه نیز ساعت 14 و 37 دقیقه به ستاد فرماندهی آتش نشانی اصفهان گزارش شده است.
کاوه آهنگران با بیان اینکه نیروهای امداد و نجات از دو ایستگاه چهار و هفت به محل این آتش سوزی اعزام شدند، تصریح کرد: علت وقوع این حادثه نیز در دست بررسی است.
وی همچنین به حادثه گیر افتادن چهار شهروند در ارتفاعات صفه منطقه زیردکل‌های مخابراتی اشاره کرد و گفت: این حادثه ساعت 16 و 36 دقیقه به ستاد فرماندهی آتش نشانی اصفهان گزارش شده است.
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با اشاره به اعزام اکیپ امداد و نجات ارتفاع و کوهستان از ایستگاه شماره 12 به محل این حادثه ابراز داشت: این نیروها هر چهار فرد گیر افتاده که بین 20 تا 25 سال بودند را سالم به پایین کوه منتقل کردند.
وی از شهروندان خواست در صورت عدم آشنایی به فنون کوهنوردی، نداشتن تجربه و تجهیزات لازم، شرایط جوی ناپایدار و … از حرکت در ارتفاعات خودداری کنند.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/192433/آتش-سوزی-در-2-منزل-مسکونی-4-کوهنورد-از-ارتفاعات-صفه-نجات-یافتند
بستن   چاپ