پیام سپاهان
آمادگی ذوب‌آهن برای حضور در لیگ بسکتبال
پنجشنبه 8 آبان 1399 - 07:03:09
پیام سپاهان - به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، فصل جدید لیگ برتر بسکتبال از 15 آبان ماه با حضور 16 تیم به صورت متمرکز در تهران برگزار می‌شود تا تیم‌ها از امکانات بهتر و همچنین رعایت دقیق‌تر پروتکل‌های بهداشتی بهره‌مند شوند.
بر اساس اعلام فدراسیون بسکتبال مسابقات در دو گروه 8 تیمی به صورت رفت و برگشت انجام می‌شود، هر تیم در این مرحله 14 بازی انجام می‌دهد و هشت تیم برتر به مرحله پلی‌آف صعود می‌کنند.
تیم بسکتبال ذوب‌آهن اصفهان نیز چند ماه پیش منتظر تصمیم هیأت مدیره برای حضور در فصل جدید لیگ برتر بود و تیم‌داری‌اش در این فصل مشخص نبود اما بالاخره حضور این تیم در فصل جدید لیگ برتر بسکتبال قطعی شد.
سبز‌پوشان ذوب‌آهن که تنها نماینده استان اصفهان در لیگ برتر بسکتبال فصل گذشته نیز بودند، در پایان موفق نشدند در یکی از رده‌های اول تا هشتم قرار بگیرند و از همین رو شانس حضور در مرحله پلی‌آف را از دست دادند و به کار خود پایان دادند.
ذوب‌آهن فصل گذشته با مهران حاتمی در مسابقات لیگ شرکت کرده بود و 17 بازیکن در لیگ برتر بسکتبال داشت که 9 بازیکن از این جمع بومی اصفهان بودند و برای ذوب‌آهن بازی می‌کنند؛ سبز‌پوشان اما در فصل جدید فرزاد کوهیان را به عنوان سرمربی روی نیمکت می‌بینند.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/191849/آمادگی-ذوب‌آهن-برای-حضور-در-لیگ-بسکتبال
بستن   چاپ