پیام سپاهان
ساخت وساز دستگاه‌های حفاری غیرمجاز در اصفهان لو رفت
چهارشنبه 7 آبان 1399 - 18:07:43
پیام سپاهان - جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان، از دستگیری فردی که اقدام به ساخت وساز دستگاه‌های حفاری غیرمجاز برای حفر چاه‌های غیر مجاز آب و شکار حیوانات می‌کرد خبر داد.
به گزارش ایمنا، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمدرضا هاشمی‌فر، اظهار کرد: مأموران پایگاه اطلاعاتی شهرستان "اصفهان" با انجام یکسری کارهای اطلاعاتی مطلع شدند فردی در زمینه ساخت وساز دستگاه‌های حفاری غیرمجاز فعالیت می‌کند که وارد عمل شدند.
وی افزود: پس از انجام یکسری تحقیقات و اطمینان از صحت موضوع هماهنگی‌های لازم برای بازرسی منزل و کارگاه فرد مورد نظر صورت گرفت و دو گروه از مأموران همزمان از محل‌های مذکور بازرسی کردند.
سرهنگ هاشمی‌فر ادامه داد: در بازرسی‌های به عمل آمده سه دستگاه حفاری کامل و سالم غیرمجاز که بر روی یک خودروی شورلت قدیمی فاقد پلاک سوار شده بود و مقداری آلات و ادوات ساخت دستگاه حفاری شامل 2 مته حفاری، 4 دکل، 4 حلقه سیم بکسل زخیم، 3 دینام بزرگ، 4 حلقه سیم بکسل باریک، یک دینام کوچک، یک موتور خودرو مستعمل و یک حلقه کابل کشف شد.
این مقام انتظامی با اشاره به اینکه این فرد برای حفر چاه‌های غیر مجاز آب و شکار حیوانات اقدام به ساخت و استفاده از این دستگاه‌ها می‌کرده، اظهار کرد: ارزش دستگاه‌ها و آلات و ادوات کشف شده توسط کارشناسان مربوطه 20 میلیارد ریال اعلام شده است.
سرهنگ محمدرضا هاشمی‌فر تصریح کرد: در این خصوص پرونده‌ای تشکیل و فرد دستگیر شده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.
جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی با مخلان اقتصادی جامعه و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی کشور برخورد قاطع و قانونی می‌کند و در این راه نیازمند مشارکت و تعامل مردمی است که امید است مردم عزیز با فرزندان خود در نیروی انتظامی همکاری و تعامل داشته باشند و هر گونه موضوع مشکوک را از طریق تماس با سامانه 110 به پلیس اطلاع دهند تا اقدامات لازم در اسرع وقت انجام شود.
کد خبر 452254
منبع: ایمنا

http://www.sepahannews.ir/fa/News/191724/ساخت-وساز-دستگاه‌های-حفاری-غیرمجاز-در-اصفهان-لو-رفت
بستن   چاپ