پیام سپاهان
ساخت 250 کیلومتر راه روستایی استان اصفهان در 6 ماهه امسال پایان یافت
چهارشنبه 7 آبان 1399 - 18:06:20
پیام سپاهان - گروه استان‌ها- مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان گفت: در 6 ماهه نخست امسال عملیات ساخت و تکمیل 250 کیلومتر راه روستایی در استان اصفهان به اتمام رسید. - اخبار استانها -
به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان ، مهدی خضری ظهر امروز در جمع اصحاب رسانه، با اشاره به عملیات آسفالت حفاظتی راه‌های روستایی اظهار داشت: در نیمه اول سال جاری عملیات آسفالت حفاظتی( سیلکت) 200 کیلومتر از راه‌های روستایی و ساخت 50 کیلومتر راه روستایی جدید در استان اصفهان انجام شده است.
وی افزود: با ادغام بخش ساخت راه‌های روستایی به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان و با اضافه شدن بخش ساخت راه‌های روستایی وظیفه این اداره کل برای خدمت رسانی سنگین‌تر شد.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان با بیان اینکه عملیات نگهداری حدود 6 هزار کیلومتر راه روستایی عملیاتی مهم و هزینه‌بر است گفت: در سال جاری عملیات ساخت و تکمیل 250 کیلومتر راه روستایی در شهرستان‌های بوئین و میاندشت، فریدن، فریدونشهر، سمیرم، خور و بیابانک، اصفهان، دهاقان، شهرضا، آران و بیدگل، نطنز، نجف آباد،گلپایگان، اردستان، فلاورجان و نائین انجام شده است.
بوشهر| 2700کیلومتر راه روستایی کشور در قالب طرح "ابرار" افتتاح شدوزیر راه: 2500 کیلومتر راه روستایی در کشور به بهره‌برداری رسید/ بهره‌مندی 420 هزار روستایی از طرح "ابرار"وزیر راه و شهرسازی: 3500 کیلومتر راه روستایی در کشور به بهره برداری می‌رسد وی ادامه داد: به عنوان دستگاه خدمت‌رسان وظیفه تامین، نگهداری و بهسازی زیرساخت‌ها برای توسعه اقتصادی روستاها را در سال جهش تولید بر‌عهده داریم.
خضری تصریح کرد: راه‌ها اصلی‌ترین زیرساخت برای توسعه و آبادانی روستاها به شمار می‌آیند و تقویت اقتصاد روستاها به تلاش سازمان یافته برای حفظ اشتغال پایدار وابسته است.
وی گفت: بهبود اقتصاد روستاها و جلوگیری از مهاجرت روستاییان در گرو تلاش متمرکز تمام دستگاه‌های ذی‌ربط با یکدیگر و شناسایی و معرفی فرصت‌های اقتصادی در روستاها به سرمایه‌گذاران است.
انتهای پیام/166/ح
منبع: تسنیم

http://www.sepahannews.ir/fa/News/191712/ساخت-250-کیلومتر-راه-روستایی-استان-اصفهان-در-6-ماهه-امسال-پایان-یافت
بستن   چاپ