پیام سپاهان
54 باب اغذیه فروشی سیار در مهاباد جمع‌آوری شد
چهارشنبه 7 آبان 1399 - 18:06:14
پیام سپاهان - کریم محمدنژاد روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در راستای اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، با همکاری نیروی انتظامی و مرکز بهداشت، اغذیه فروش‌های سیار مستقر در میادین متخلف این شهر جمع‌آوری شدند.
وی با بیان اینکه فعالیت شبانه برخی اغذیه فروش‌های سیار غیرقانونی است، ادامه داد: این اغذیه فروشی شامل جگرکی، آبمیوه فروشی، کلوچه و شورمزه فروشی و سیب زمینی تنوری بودند که برخورد و جمع آوری آنان با پایان محدودیت کرونایی ادامه خواهد شد.
سرپرست شهرداری مهاباد همچینین با اشاره به تعطیلی آرامستان این شهر اضافه کرد: به دلیل شیوع بالای بیماری کرونا و وضعیت قرمز این شهرستان از امروز خانواده‌های متوفیان برای انجام خاکسپاری در آرامستان‌ با تعداد بسیار محدودی حضور پیدا می‌کنند.
وی اظهار داشت: تنها پنج تا هفت نفر از فامیل درجه یک خانواده متوفی مجاز به انجام خاکسپاری و آیین تدفین برای ورود به آرامستان‌ هستند و اجازه حضور به همراهان بیشتر از این تعداد افراد داده نمی‌شود.
مهاباد با 240 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده و تاکنون 164 نفر در این شهرستان بر اثر بیماری بیماری کرونا جان خود را ازدست داده‌اند.
بر اساس اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا در 43 شهرستان بحرانی کشور که بیشترین میزان ابتلا به ویروس کرونا را دارند، از روز دوشنبه به مدت یک هفته محدودیت‌های شدید اعمال و درصورت لزوم در هفته بعدی هم اعمال خواهد شد که مهاباد یکی از این شهرها است.
برچسب‌ها ویروس کرونا مهاباد آذربایجان غربی
منبع: ایرنا

http://www.sepahannews.ir/fa/News/191710/54-باب-اغذیه-فروشی-سیار-در-مهاباد-جمع‌آوری-شد
بستن   چاپ