پیام سپاهان
قابل اعتمادترین برند موبایل
چهارشنبه 7 آبان 1399 - 18:05:14
پیام سپاهان - ترنجی / به تازگی، موسسه Counterpoint Research گزارشی درباره رتبه بندی اعتماد برای برندهای تلفن های هوشمند منتشر کرده است. جالب این که نوکیا قابل اعتمادترین برند در زمینه آپدیت، امنیت و کیفیت ساخت است.
در رتبه بندی اعتماد شرکت تحقیق بر اساس چهار رکن مشخص است. مانند سال گذشته، تلفن های هوشمند اندرویدی با برند Nokia (متعلق به HMD Global) در این چهار دسته در رتبه اول قرار دارد. بدین ترتیب، نوکیا برای دومین سال متوالی به محبوب ترین برد تبدیل شده است.
موسع Counterpoint Research یکی از مشهورترین شرکت های تحقیقاتی است که به دلیل ردیابی روند صنعت فناوری شناخته شده است. جدیدترین گزارش این شرکت در مورد رتبه بندی اعتماد نام تجاری تلفن های هوشمند نشان می دهد که نوکیا در چهار عامل تحلیل شده پیشتاز است.
این چهار رکن عبارتند از:
1- به روز رسانی به موقع نرم افزار
2- به روزرسانی های به موقع امنیتی
3- کیفیت ساخت
4- تلفن های هوشمند پیشنهادی شرکتی/ تجاری
طبق این گزارش، از تابستان 98 تا بهار 99 تلفن های هوشمند اندرویدی با برند نوکیا تنها گوشی هایی بودند که وصله های امنیتی ماهانه دریافت می کنند (100٪) و پس از آن OnePlus با 90٪.
به همین ترتیب، نوکیا و وان پلاس تنها برندهایی بودند که دستگاه های واجد شرایط خود را در همان دوره به اندروید 10 به روز کردند و پس از آنها سامسونگ و ریلمی به ترتیب با 89 و 73 درصد قرار گرفتند.
جالب توجه است، این گزارش می گوید که تلفن های هوشمند نوکیا از دوام بهتری نسبت به متوسط ​​صنعت برخوردار هستند. سرانجام، 53٪ تلفن های با برند نوکیا، Android Enterprise توصیه می شود و پس از آن Motorola (تحت تملک لنوو) با 44٪ قرار دارد.
بر اساس این گزارش، چرخه تعویض تلفن های هوشمند به 30 ماه رسیده است، با این حال فقط دستگاه های نوکیا و وان پلاس به روزرسانی های امنیتی منظم را دریافت می کنند. از طرف دیگر، تلاش های سامسونگ توسط نمونه کارهای عظیم خود ناچیز است اما این شرکت همچنان موفق به ارائه به روزرسانی برای دستگاه های واجد شرایط می شود ، البته با سرعت کمتری نسبت به HMD Global.
فاصله بین نوکیا و سایر برندها از نظر به روزرسانی منظم نرم افزار نسبت به سال گذشته کاهش یافته است. به عبارت دیگر، HMD Global به تدریج تنها سنگر خود را از دست می دهد.
نظر شما درباره برند نوکیا چیست؟

http://www.sepahannews.ir/fa/News/191690/قابل-اعتمادترین-برند-موبایل
بستن   چاپ