پیام سپاهان
افزایش قیمت کالاها در اردستان غیرمنطقی است
چهارشنبه 7 آبان 1399 - 15:24:12
پیام سپاهان - ایسنا/اصفهان رئیس اداره تعزیرات حکومتی اردستان گفت: در چند ماه گذشته قیمت کالاهای مختلف در شهرستان اردستان بی‌رویه و غیرمنطقی افزایش داشته است.
رحمت‌الله ابوذری، امروز (چهارشنبه -7 آبان) در کارگروه تعزیرات شهرستان اردستان، اظهار کرد: در یک ماه گذشته 26 پرونده تخلف به اداره تعزیرات ارسال شده که 14 پرونده آن به ارزش ریالی بیش از 700 میلیون ریال رسیدگی و وصول جریمه شده است.
وی با بیان اینکه بیشترین تخلفاتی که در پرونده‌های ارسالی به اداره تعزیرات حکومتی ارسال می‌شود در بخش اصناف مربوط به درج نشدن قیمت و گران فروشی است و در بخش پلیس آگاهی، کالای قاچاق است، افزود: با توجه به شرایط ویژه‌ای که در کشور مشاهده می‌شود که بیشتر آن احتکار و گران‌فروشی است از بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف انتظار می‌رود که بازرسی‌های خود را در شهرستان افزایش دهند. تعزیرات حکومتی برای برخورد شدید با متخلفان گران‌فروشی و احتکار هیچ کوتاهی نمی‌کند.
به گزارش ایسنا، رئیس اداره تعزیرات حکومتی اردستان با بیان اینکه متأسفانه در چند ماه گذشته وضعیت قیمت‌ها در شهرستان اردستان بی‌رویه و غیرمنطقی افزایش داشته است، گفت: البته موضوع گرانی مختص یک شهرستان نیست و در سطح کشور نیز این افزایش قیمت مشاهده می‌شود.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/191623/افزایش-قیمت-کالاها-در-اردستان-غیرمنطقی-است
بستن   چاپ