پیام سپاهان
آنر بند 6 به زودی با نمایشگر تمام صفحه معرفی می‌شود
سه شنبه 6 آبان 1399 - 23:59:23
پیام سپاهان - دیجیاتو / بر اساس اطلاعات فاش شده توسط یکی از افشاگران دنیای تکنولوژی، هواوی به زودی از دستبند هوشمند آنر بند 6 با نمایشگر تمام صفحه رونمایی می‌کند.
هواوی مثل شیائومی که دستبندهایش را تحت برند «می» به بازار عرضه می‌کند، دستبندهای سلامتی خود را با برند‌های هواوی و آنر روانه بازار می‌کند که معمولاً تفاوت‌های ناچیزی با یکدیگر دارند.
با توجه به این مورد، یکی از افشاگران دنیای تکنولوژی در شبکه اجتماعی Weibo می‌گوید که آنر بند 6 ممکن است با نام هواوی بند 5 هم معرفی شود. در ادامه گزارش نوشته شده که آنر بند 6 اولین دستبند هوشمند هواوی با نمایشگر تمام صفحه خواهد بود.
به غیر از این مورد اطلاعات دیگری از آنر بند 6 در دست نیست. احتمال دارد هواوی از این محصول در کنار سری آنر V40 رونمایی کند.
آنر بند 5 (بررسی دیجیاتو) مرداد ماه سال قبل معرفی و به سرعت به یکی از دستبندهای محبوب بازار ایران تبدیل شد. این محصول از نمایشگر 0.95 اینچی AMOLED با تراکم 282 پیکسل بر هر اینچ و حسگرهای سنجش اکسیژن خون (SpO2) و ضربان قلب برخوردار است و قابلیت پایش طیف متنوعی از ورزش‌ها از جمله دوچرخه سواری، شنا (با قابلیت تشخیص خودکار انواع شنا)، دو، قدم زنی و غیره را دارد.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/191385/آنر-بند-6-به-زودی-با-نمایشگر-تمام-صفحه-معرفی-می‌شود
بستن   چاپ