پیام سپاهان
نماینده مردم مبارکه در مجلس: با کمبود مدیر بومی شایسته مواجه هستیم
سه شنبه 6 آبان 1399 - 07:15:03
پیام سپاهان - گروه استان‌ها- نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی گفت: با کمبود مدیر بومی شایسته در برخی از قسمت‌ها مواجه هستیم اما در هر شرایطی یک بخش انتخاب کننده، دولت است و به شخصه برای انتخاب سه ویژگی دین‌داری، کارآمدی و پاک‌دستی را اولویت قرار می‌‌دهم. - اخبار استانها -
به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان ، پروین صالحی در جمع خبرنگاران با اشاره به مسائل فولاد مبارکه اظهار داشت: قبل از شروع دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی وزیر صمت برکنار شد و این فاصله مدیریت با سرپرست و انتخاب وزیر دیگر باعث عقب افتادن کارها شد اما بعد از آن نوید‌های خوبی به‌گوش می‌رسد که از تشکیلات خود وزارتخانه صمت تغییر و تحولات رخ داده و از افراد حساس‌تری نسبت به بازار به کار گرفته شده است.
وی افزود: با این وجود امیدوار می‌شویم که برای شرایط استوارتری مسائل را پیگیری کنیم که دیدارهایی با وزیر صمت داشتیم؛ در این شرایط کشور دولت باید تا روز آخر سر کار باشد و کارنامه خود را از هر لحاظی تحویل دولت بعدی دهد.
نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی در خصوص انتخاب مدیران شایسته کارآمد و بومی تصریح کرد: با کمبود مدیر بومی شایسته در برخی از قسمت‌ها مواجه هستیم اما در هر شرایطی یک بخش انتخاب کننده مدیران، دولت است و به شخصه برای انتخاب سه ویژگی دین‌داری، کارآمدی و دست پاک را اولویت قرار می‌دهم زیرا با این ویژگی‌ها می‌تواند هر سیستمی به آن اعتماد کند و حتی عزل و نصب‌ها را بر این اساس بنا نهادم.
استراتژی خاص امام عسکری (ع) برای مدیریت شرایط خفقان/ امام زمان (عج) چگونه بر پیکر پدر نماز خواند؟مدیریت پشت میزی برای کشور آفت است/ مجلس یازدهم از نظارت پشت میزی خارج شدهمدل یکسان آمریکا برای تحریک تقاضای ارز در ایران و لبنان/ضعف مدیریت داخل در برابر حمله به پول ملی مشهود است وی افزود: برای هر بخشی دستور لیست مدیران بومی شهرستان را داده‌ام، اما دیده شده که در سابقه اجرایی خیلی فقیر بودیم؛ در شرایط خاص معمولا در ابتدا برای انتخاب مدیر به رشته مرتبط نگاه می‌کنند که از بدنه آن سیستم باشد.
صالحی در خصوص تامین آب گفت: شهرستان مبارکه 22 کیلومتر مرز مشترک با زاینده‌رود دارد و اینکه گفته می‌شود بیشتر به شرق توجه دارند و سهمیه آب بیشتری به آنها تعلق می‌گیرد، اینگونه نیست؛ پیگیرحقابه‌ها هستیم که در صورت حل شدن مشکل کشاورزان نیز حل می‌شود.
انتهای پیام/169/ی
منبع: تسنیم
درخواست حذف خبر:
«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه در مورد انتشار این خبر انتقاد یا پیشنهادی دارید لطفاٌ کد 29770403 را به همراه موضوع به آدرس ایمیل [KHABARBAN] ارسال فرمایید.
با استناد به ماده 74 قانون تجارت الکترونیک مصوب 1382/10/17 مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

پیام سپاهان

ماجرای جدایی پویان مختاری و نیلی افشار چیست؟

پیام سپاهان

عکس| فوت مهرداد سپهری در جریان دستگیری‌/ واکنش دادستان نظامی

پیام سپاهان

زنی برای تامین آب، تن داد و خودکشی کرد/ این آب را به رئیس‌جمهور بدهید بخورد!

پیام سپاهان

معاون فرماندار مشهد: مهرداد سپهری معتاد بود/ او با پلیس درگیر و فوت شد!

پیام سپاهان

چه جشنی آقای روحانی؟/ مشکلات اقتصادی مردم را حل کردید؟
خبر بعدی: رتبه‌بندی اپراتورهای تلفن همراه در 3 ماهه دوم سال 99 اعلام شد
به گزارش ایلنا، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به عنوان بازوی سیاستگذار و ناظر وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در حوزه ICT، در پایان هر فصل گزارشی از وضعیت بازار رقابتی اپراتورها به عنوان پیشران توسعه بخش ارتباطات ارائه می‌دهد که در جدیدترین گزارش خود مربوط به سه ماهه دوم سالجاری از رشد 0.18 درصدی همراه اول در سهم بازار به نسبت سه ماهه اول و همچنین رشد 0.06 درصدی ایرانسل در این بازه زمانی خبر داده است.
گزارش جدید (سه ماهه دوم 99) رگولاتوری ارتباطات نشان می‌دهد که سهم بازار همراه اول، ایرانسل و رایتل به ترتیب به 53.90، 42.77 و 3.33 درصد رسیده است.
گزارش قبلی (سه ماهه اول 99) این سازمان نشان می‌دهد که سهم بازار «همراه اول» 53.72 درصد، «ایرانسل» 42.71 درصد و «رایتل» 3.57 درصد بوده است.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/190924/نماینده-مردم-مبارکه-در-مجلس--با-کمبود-مدیر-بومی-شایسته-مواجه-هستیم
بستن   چاپ