پیام سپاهان
مرگ مرموز 2 مرد اصفهانی در یک خانه 30 متری
شنبه 26 مهر 1399 - 22:28:55
پیام سپاهان - رکنا / سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از مرگ مرموز دو مرد اصفهانی در یک خانه 30 متری خبر داد.
فرهاد کاوه آهنگران، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با اشاره به حادثه گاز گرفتگی در منزل مسکونی، اظهار کرد: این حادثه در ساعت هشت صبح امروز به مرکز آتش نشانی و خدمات ایمنی اصفهان اعلام شد.
وی با اشاره به محل حادثه واقع در خیابان توحید سپاهان‌شهر، افزود: بعد از اعلام این حادثه آتش نشانان بلافاصله بعد از حضور در محل حادثه درب واحد 30 متری را باز کردند.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با بیان اینکه نیروهای امداد و نجات به حادثه اعزام شدند، اضافه کرد: آتش نشانان در بدو ورود با دو نفر آقا 48 ساله و 20 ساله مواجه شدند که به تأیید عوامل اورژانس شهر قبل از رسیدن اکیپ اعزامی با احتمال گاز گرفتگی جان خود را از دست داده بودند.
وی با بیان اینکه عدم توجه به اصول ایمنی نصب و استفاده از وسایل گرمایشی می‌تواند خطرات زیادی را به همراه داشته باشد، گفت: علت دقیق وقوع این حادثه به عهده مراجع قضایی، انتظامی و پزشکی قانونی است، ولی شواهد و بررسی‌های اولیه صحنه حادثه نشان از احتمال گاز گرفتگی دارد.
کاوه آهنگران تاکید کرد: از همشهریان عزیز درخواست می‌کنیم با شروع فصل پاییز نسبت به بازدید مجدد وسایل گرمایشی خود اقدام کنند و در صورت هرگونه سوال و مشکل در این باره سوالات خود را از آتش نشانی بپرسند.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/188282/مرگ-مرموز-2-مرد-اصفهانی-در-یک-خانه-30-متری
بستن   چاپ