پیام سپاهان
سخنگوی ستاد کرونا اصفهان: مردم کماکان از سفر غیر ضروری خودداری کنند
شنبه 26 مهر 1399 - 20:44:31
پیام سپاهان - اصفهان - سخنگوی ستاد استانی مقابله با بیماری کرونا در اصفهان گفت: با توجه به رفع برخی محدودیت های کرونایی در این استان مردم کماکان از سفرهای غیر ضروری خودداری کنند.

حجت‌اله غلامی شنبه شب در گفت ‌و گو با ایرنا، اظهارکرد: با توجه به مصوبات ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا برخی محدودیت‌ها از جمله تعطیلی مشاغل پرخطر تا پایان ماه صفر اعلام شد که این مشاغل از فردا فعالیت عادی خود را در عین رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی دنبال خواهند کرد.
وی ادامه داد: همچنین محدویت تردد تا ظهر یکشنبه ادامه خواهد داشت ولی این بدین معنا نیست که بعد از این زمان مردم از سفرهای غیر ضروری خود نکاهند.
سخنگوی ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا افزود: البته با همکاری مردم و همراهی دستگاه‌های مختلف در روزهای گذشته با اجرای مصوبه ستاد ملی در مقررات منع عبور و مرور به کلاش‌شهر اصفهان، با کاهش 25 درصدی سفر به کلان‌شهر اصفهان و کاهش خروجی 35درصدی مواجه بودیم که با توجه به اجرای ضرب الاجلی و سریع مصوبات ستاد ملی، آمار قابل قبولی است.
وی با اشاره به استمرار خطر شیوع کرونا در استان، تصریح کرد: البته از فردا نظارت‌ها در همه دستگاه‌ها، اصناف، مراکز خدماتی و ادارات با شدت و دقت بیشتری ادامه خواهد یافت و لازم است مردم نسبت به رعایت موازین بهداشتی دقت کافی داشته باشند.
غلامی تاکید کرد: هم‌استان‌ها با امتناع از سفر های غیرضروری، زدن ماسک، امتناع و کاهش حضور در اجتماعات، رعایت فاصله گذاری اجتماعی و توجه به مصوبات ستاد ملی و ستاد استانی در قطع زنجیره‌ بیماری کرونا و کاهش روند ابتلای به این بیماری اهتمام ورزند. تاکنون افزون بر 30 هزار نفر بر اثر کرونا در کشور جان باختند.
برچسب‌ها
ویروس کرونا اصفهان استانداری اصفهان

http://www.sepahannews.ir/fa/News/188264/سخنگوی-ستاد-کرونا-اصفهان--مردم-کماکان-از-سفر-غیر-ضروری-خودداری-کنند
بستن   چاپ