پیام سپاهان
Ghost of Tsushima: Legends هم‌زمان با بازی اصلی در حال توسعه بود
شنبه 26 مهر 1399 - 19:27:07
پیام سپاهان - گیم فا / طراح ارشد بخش چند نفره‌ی بازی Ghost of Tsushima موسوم به Legends، اعلام کرده است این بخش، در کنار بازی اصلی و به صورت هم‌زمان در حال ساخته بوده است.
مدت زیادی از انتشار به‌روزرسانی جدید Ghost of Tsushima نمی‌گذرد. با این به‌روزرسانی، بخش Legends به بازی اضافه شده و حالت چند نفره را به این بازی محبوب و تحسین شده اضافه می‌کند. بسیاری عقیده داشتند که توسعه‌ی این حالت، پس از عرضه‌ی بازی اصلی شروع شده بود؛ اما به گفته‌ی طراح ارشد بازی، Legends جزو برنامه‌های اصلی تیم توسعه بازی بوده است. در واقع نیت فاکس (Nate Fox)، مدیر نوآوری، از همان ابتدا این کار را در برنامه‌های خود داشته است. در ادامه می‌توانید صحبت‌های درن بریجز (Darren Bridges) را مشاهده کنید:
از همان ابتدا… می‌دانستیم که حالت چند نفره باید از بخش‌های اصلی بازی باشد. چیزی بین 6 ماه تا یک سال را صرف ایده‌پردازی کردیم.
حال و هوای اساطیری‌تر Legends هم در طی توسعه به بازی اضافه شده‌ است. در واقع، حالت چند نفره بیشتر فضای سوررئال و خیالی دارد و هیولاها، شیاطین و قدرت‌های ماورایی در آن نقش پررنگی دارند.
بسته‌ی الحاقی Legends بازی Ghost of Tsushima در حال حاضر در دسترس قرار دارد و کاربران پلی‌استیشن 4 می‌توانند برای دریافت آن اقدام کنند. علاوه‌بر این بخش، حالت New Game Plus هم به بازی اضافه شده است که طرفداران مدت زیادی منتظر آن بوده‌اند.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/188256/Ghost-of-Tsushima--Legends-هم‌زمان-با-بازی-اصلی-در-حال-توسعه-بود
بستن   چاپ