پیام سپاهان
سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان:
حوادث ویژه امروز اصفهان 16 مصدوم به جای گذاشت
شنبه 26 مهر 1399 - 15:13:58
پیام سپاهان - اصفهان – سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان از وقوع سه حادثه ویژه شامل گازگرفتگی و تصادف در اصفهان و مصدومیت 16 نفر در این حوادث خبر داد.

عباس عابدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به وقوع سه حادثه ویژه در استان اصفهان از صبح امروز تاکنون در اظهار داشت: حادثه گاز گرفتگی از مهم‌ترین این حوادث بود که ساعت 9 و 58 دقیقه به مرکز اورژانس استان اصفهان گزارش شده است.
وی افزود: این حادثه در سپاهان شهر اتفاق افتاده است.
سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان با بیان اینکه در این حادثه یک پسر 9 ساله و یک دختر 6 ساله مصدوم شدند، ابراز داشت: یک کد اورژانس برای امدادرسانی به این حادثه اعزام شد که پسر 9 ساله را به بیمارستان فارابی منتقل کرد و دختر مصدوم این حادثه به دلیل عدم رضایت والدین به بیمارستان منتقل نشد.
حادثه ترافیکی پراید و خاور در محور اژیه به اصفهان
وی حادثه ترافیکی پراید و خاور در محور اژیه به اصفهان را از دیگر حوادث مهم استان اصفهان دانست و گفت: این حادثه ساعت 11 و 52 دقیقه به مرکز اورژانس استان اصفهان اعلام و دو کد اورژانس برای امدادرسانی به این حادثه اعزام شد.
عابدی با بیان اینکه در این حادثه دو مرد، سه زن و یک کودک مصدوم شدند، ابراز داشت: مصدومان این تصادف به بیمارستان‌ها فارابی و امین منتقل شدند.
مصدومیت هشت نفر در حادثه ترافیکی محور چادگان
وی همچنین به مصدومیت هشت نفر در حادثه ترافیکی محور چادگان اشاره کرد و گفت: این حادثه نیز ساعت 11 و 32 دقیقه به مرکز اورژانس استان اصفهان اعلام شده است.
سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان با اشاره به اعزام سه کد اورژانس برای امدادرسانی به این حادثه ترافیکی ابراز داشت: این حادثه بر اثر برخورد سمند و پژو « روآ » اتفاق افتاد.
وی گفت: پنج زن و سه مرد مصدوم این حادثه برای تکمیل درمان به بیمارستان بوعلی چادگان منتقل شدند.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/188224/حوادث-ویژه-امروز-اصفهان-16-مصدوم-به-جای-گذاشت
بستن   چاپ