پیام سپاهان
با اعمال محدودیت کرونا:
تردد ورودی به کلانشهر اصفهان 20 درصد کاهش یافت
شنبه 26 مهر 1399 - 15:45:26
پیام سپاهان - اصفهان- رئیس پلیس راه استان اصفهان گفت: با اعمال محدودیت کرونا در دو روز گذشته، 20 درصد ورودی به کلانشهر اصفهان کاهش یافته است.

سرهنگ حسین پورقیصری روز شنبه در گفت ‌و گو با ایرنا افزود: 20 ایستگاه کنترل ورودی به اصفهان پیش‌بینی شده و نیروهای پلیس راه و راهداری برای کنترل ترددها از روز پنجشنبه هفته گذشته در این منطقه فعال شده‌اند.
وی بیان‌ کرد: تردد بین شهری در بین شهرستان‌های استان برای ورود به کلانشهر اصفهان نیز کنترل شده و میزان ورودی و خروج از شهر کاهش یافته است.
رئیس پلیس راه استان اصفهان با بیان اینکه مردم همکاری خوبی در اجرای این محدودیت‌ها داشتند، تصریح‌ کرد: کنترل ورود و خروج‌ها تا صبح روز یکشنبه ادامه خواهد داشت و رانندگان در این خصوص همکاری کنند.
وی یادآور شد: ایجاد محدودیت و کنترل و ورود و خروج به کلانشهرهای کشور در کاهش ابتلا و قطع زنجیره انتقال بیماری نقش مهمی خواهد داشت.
بر اساس ابلاغیه ستاد کرونا در پنج کلانشهر تهران، کرج، مشهد، اصفهان و ارومیه که میزان شیوع کرونا بالاست به مدت سه روز منع عبور و مرور و محدودیت رفت و آمد اعمال شده است.
اعمال محدودیت ورود خودروها با پلاک غیر بومی به استان از طریق ایجاد ایستگاه‌های ایست بازرسی در پنچ پلیس راه استان شامل اصفهان - تهران (شاهین شهر)، اصفهان - نایین(سگزی)، اصفهان - شهرکرد(فولادشهر) اصفهان- الیگودرز(دامنه) و اصفهان -شیراز(مبارکه) انجام می شود.
مجری اعمال محدودیت سفرها از مبدا یا به مقصد پنج کلانشهر نیروی انتظامی است و این محدودیت‌ها فقط مربوط به سفرهای بین شهری می‌شود.
استان اصفهان با بحران شیوع کرونا مواجه است و 20 شهرستان با وضعیت قرمز و چهار شهرستان با وضعیت نارنجی و هیچ شهرستانی با وضعیت سفید یا زرد قرار ندارد، سفرها تشدیدکننده این بیماری مسری است.
بر اساس آخرین خبر از سوی سخنگوی وزارت بهداشت که ظهر امروز اعلام شد: تعداد جان باختگان کرونا در کشور از 30 هزار نفر گذشت.
تاکنون 526 هزار و 490 نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت 253 نفر از بیماران کرونایی در 24 ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به 30 هزار و 123 نفر رسیده است.
برچسب‌ها
ویروس کرونا تردد جاده ای اصفهان محدودیت های کرونا
پروندهٔ خبری
همراه با نیروی انتظامی؛ برای امنیت و سلامت

http://www.sepahannews.ir/fa/News/188221/تردد-ورودی-به-کلانشهر-اصفهان-20-درصد-کاهش-یافت
بستن   چاپ