پیام سپاهان
سرمربی تیم فوتسال هایپرشهر شاهین‌شهر انتخاب شد
شنبه 26 مهر 1399 - 14:36:10
پیام سپاهان - اصفهان- مدیر اجرایی باشگاه هایپرشهر شاهین شهر گفت: علی تاجیک سرمربی جوان و با تجربه فوتسال کشور به عنوان سرمربی تیم فوتسال هایپرشهر شاهین‌شهر اصفهان انتخاب و معرفی شد.

احمدرضا هادی روز شنبه در گفت‌ و گو با ایرنا اظهارداشت: پس از بررسی گزینه‌های جدید سرمربیگری هایپرشهر، امروز جلسه ای فنی با حضور رحمان ولی‌بحرینی قائم‌مقام باشگاه و علی رضا رضایی، مدیر فنی باشگاه برگزار شد.
وی خاطرنشان کرد: در این جلسه پس از رایزنی‌ها و بررسی انجام شده آقای علی تاجیک سرمربی جوان اما با تجربه فوتسال کشور به طور رسمی بعنوان سرمربی هایپر شهر شاهین شهر انتخاب شد و از امروز کار خود را آغاز خواهد کرد.
وی افزود: قرارداد این مربی به مدت یک فصل است و پیش از این در تیم‌های فوتسال میثاق تهران ، منصوری قرچک و تیم ملی دانشجویان تجربه سرمربی‌گری داشت.
هادی بیان کرد: همچنین هایپرشهر روز گذشته با کامبیز گمرکی و ابراهیم حسینی دو بازیکن این تیم تمدید کرد و از امروز اقدام های لازم جهت جذب بازیکنان مدنظر فهرست علی تاجیک و سایر بازیکنان تمدیدی دیگر طبق نظر مربی انجام خواهد شد.
وی با بیان اینکه برای فصل جاری تیم هایپرشهر شاهین شهر تصمیمی برای حضور در لیگ برتر فوتسال نداشت و حتی رایزنی‌ها برای انتقال سهیمه انجام شد، گفت: به دلایلی از این تصمیم منصرف شدیم و در جلسه‌ای که با رئیس جدید هیات فوتبال استان، علی طاهری داشتیم وی به ما دلگرمی خوبی داد و حمایت او باعث شد در رقابت های لیگ برتر فوتسال به عنوان دومین نماینده اصفهان شرکت کنیم.
وی با قدرانی از رئیس هیات فوتبال استان اصفهان و همکاری فدراسیون فوتبال با تیم هایپر شهر شاهین شهر گفت: امیدوارم تیمی راهی مسابقات کنیم که نماینده خوبی برای اصفهان باشد، تیم جوان هستیم و به جوانان میدان داده می شود.
تیم فوتسال هایپرشهر شاهین‌شهر فصل گذشته رتبه نهم لیگ برتر فوتسال کشور را کسب کرد.
برچسب‌ها
لیگ برتر فوتسال اصفهان شاهین شهر

http://www.sepahannews.ir/fa/News/188198/سرمربی-تیم-فوتسال-هایپرشهر-شاهین‌شهر-انتخاب-شد
بستن   چاپ