پیام سپاهان
مدیر عامل باشگاه فرش حداد:
رشته‌های ساحلی نیاز به زمین اختصاصی دارند
پنجشنبه 24 مهر 1399 - 11:42:01
پیام سپاهان - ایسنا/اصفهان مدیرعامل باشگاه فرش حداد با اشاره به مشکلات تیمش در خصوص نبود زمین مناسب فوتبال ساحلی گفت: این مشکل تمام رشته‌های ساحلی استان است که باتوجه به استقبالی که علاقه‌مندان هندبال، والیبال و فوتبال ساحلی دارند ضرورت اختصاص یک مجموعه تخصصی ورزش‌های ساحلی در اصفهان کاملا مشهود است.

جلیل حدادی پور در گفت و گو با ایسنا، در خصوص وضعیت تیم فوتبال ساحلی فرش ‌حداد که در رقابت‌های این فصل لیگ برتر در جایگاه سوم قرار گرفت، اظهارکرد: سعی کردیم از همان ابتدا بر اساس ساختارها و قدم به قدم گام برداریم، فعالیت تیم از قهرمانی باشگاه‌های استان شروع شد تا به مرحله کسب سهمیه لیگ برتر و رقابت در جمع مدعیان رسیدیم. برای تیم‌هایی که در سطح حرفه‌ای و قهرمانی کار می‌کنند، مساله سخت افزاری بسیار مهم است. یکی از مشکلات ما بحث زمین بوده که هنوز هم درگیر آن هستیم، البته این برای تمام رشته‌های ساحلی نیاز است که مجموعه ورزشی برای خود داشته باشند، چرا که این رشته مثل والیبال، هندبال و فوتبال ساحلی علاقه‌مندان خود را پیدا کرده و رشته ورزشی به روز و پر هیجانی است.
وی افزود: در حال پیگیری رفع مشکلات زمین هستیم و امیدواریم مسئولان و مدیران شهری در این زمینه به ما کمک کنند تا مشکلات حل شود و یک فضای خوب و استاندارد را برای رشته‌های ساحلی اصفهان جانمایی شود و یا زمینی که در منطقه ناژوان اصفهان است را با تجهیز و مناسب کردن آن، برای فعالیت ورزشکاران آماده کنند.
مدیرعامل باشگاه فرش حداد در خصوص تغییرات تیم فوتبال ساحلی این باشگاه، گفت: یکی از اهداف باشگاه جوان‌گرایی، بومی‌گرایی و اخلاق‌مداری است. بیشتر بازیکنانی که استفاده می‌کنیم از بازیکنان استان هستند و سعی کردیم با رصد کردن شهرستان‌ها حداقل از هر شهرستان یک بازیکن به عنوان نماینده داشته‌ باشیم تا انگیزه‌ای برای رشد و پیشرفت این رشته در شهرستان‌های استان شود.
وی ادامه داد: متاسفانه امسال در ابتدای فصل، تیم دچار کرونا شد و 6 بازیکنان تاثیرگذار ما درگیر بیماری شدند و دور اول آن‌ها را نداشتیم و در دور دوم با بهتر شدن اوضاع و تایید ایفمارک به تیم اضافه شدند که نتایج تیمی خوبی گرفتیم توانستیم به جمع 4 تیم برتر راه پیدا کرده و در جایگاه سوم قرار بگیریم.
حدادی پور در خصوص سطح مسابقات این فصل گفت: با توجه به اینکه این فصل شرایط میزبانی نداشتیم، بحث میزبانی برای ما فرقی نداشت، فدراسیون به این نتیجه رسید که سمنان میزبان دور رفت مرحله‌نهایی شود، البته شرایط میزبانی در یزد در دور مقدماتی خوب بود، تیم‌هایی که ما از آنها نتیجه گرفتیم، تیم‌هایی هستند که نزدیک به 10 سال در لیگ برتر حضور دارند و تجربه مسابقات بین‌المللی و باشگاه‌های جهان را دارند.
وی خاطرنشان کرد: در مرحله‌ نهایی دور رفت نتایج خوبی نگرفتیم، اما در دور برگشت، توانستیم تیم مدعی و خوب گلساپوش یزد را شکست دهیم، شاید اگر شرایط میزبانی داشتیم، می‌توانستیم سکوی دوم را بگیریم.
وی با اشاره به بخشی از صحبت‌های علی طاهری رئیس جدید فوتبال و حمایت از فوتبال ساحلی و فوتسال و بانوان، گفت: از شعارهای هیئت جدید حمایت از فوتبال ساحلی بود، ما دوست داریم که به جامعه فوتبال ساحلی اصفهان کمک کنند. در شهرستان‌ها پتانسیل خوبی داریم که با یک برنامه‌ریزی مدون می‌توان برای تیم‌های اصفهان پشتوانه‌سازی کرد تا بتوانیم چند سال حرف اول در سطح کشور بزنیم.
حدادی‌پور در خصوص تیم داری در فوتبال ساحلی بانوان نیز تصریح کرد: در بحث بانوان هنوز به جمع بندی کاملی نرسیدیم، البته باید زیر ساخت‌های مناسب آن را مهیا کنیم، اگر ساختاری بخواهیم کار کنیم این مسئله نیز دور از دسترس نیست و می‌توانیم در فوتبال ساحلی بانوان نیز به صورت حرفه‌ای تیم داری کنیم.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/187822/رشته‌های-ساحلی-نیاز-به-زمین-اختصاصی-دارند
بستن   چاپ