پیام سپاهان
کارشناس مذهبی:
ایثار و گذشت باعث رشد و منزلت امت پیامبر اکرم(ص) می شود
پنجشنبه 24 مهر 1399 - 09:20:09
پیام سپاهان - کاشان - یک کارشناس مذهبی گفت: ایثار و گذشت باعث رشد و منزلت امت پیامبر اکرم(ص) می شود.

به گزارش خبرنگار مهر حجت الاسلام حبیب الله فرحزاد شامگاه چهارشنبه در برنامه صفرنامه که به طور زنده از شبکه اصفهان و فضای مجازی پخش شد، اظهار داشت: پیامبر اکرم (ص) کسی است که گوی سبقت را در همه فضائل و کمالات از مردم دیگر گرفته است.
وی با بیان اینکه پیامبر (ص) عقل کل است، ابراز داشت: آن حلقه اتصال با خدا که روح، نور و جانش با خالق هستی ارتباط دارد، نور و وجود پیامبر است.
این کارشناس مذهبی با اشاره به اینکه همه اولیا و انبیا و امامان در سایه سار نور پیامبر اکرم (ص) هستند، تصریح کرد: پیغمبر اکرم (ص) کسی است که پیامبران بزرگ همچون حضرت موسی (ع)، حضرت عیسی (ع) و حضرت ابراهیم (ع) آرزو کرده اند که جزئی از امت پیامبر اکرم (ص) باشند.
وی با اشاره به اینکه ایثار و گذشت باعث رشد و منزلت امت پیامبر اکرم (ص) می‌شود، خاطرنشان کرد: پیامبر تجسم ایثار و فداکاری است.
حجت الاسلام فرحزاد در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه مقصد پیامبر و همه انبیا با مهربانی و اخلاق حسنه برای نجات بشر بود، ادامه داد: تبلیغات سو دشمن همراه با خلق گروهک‌های تروریستی مثل داعش باعث شد که از اسلام چهره‌ای خشن معرفی شود.
وی با بیان اینکه پیامبر اسلام مظهر صلح و دوستی و مهربانی هستند، افزود: ایشان بعد از گذشت چهل سال از زندگی خود، برای رحمت و مهربانی مبعوث شدند.
این کارشناس مذهبی با اشاره به اینکه رحمت پیامبر برای کل عوالم و به گستره ذرات، موجودات و همه عوالم خلق شده توسط خداست، گفت: پیامبر اکرم (ص) حتی برای دشمنان و شیاطین هم رحمت هستند.
به گزارش مهر ویژه برنامه صفرنامه به مناسبت ایام رحلت پیامبر اکرم و ایام شهادت امام حسن مجتبی و امام رضا (ع) شامگاه چهارشنبه تا جمعه شب هفته جاری در سه قسمت از ساعت 23:20 از شبکه اصفهان پخش زنده می‌شود.
شایان ذکر است این ویژه برنامه تلویزیونی توسط موکب حضرت علی بن باقر (ع) کاشان تهیه و با اجرای علی یگانه پخش می‌شود.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/187760/ایثار-و-گذشت-باعث-رشد-و-منزلت-امت-پیامبر-اکرم(ص)-می-شود
بستن   چاپ