پیام سپاهان
گام اول اجرایی برنامه مدیریت جامع تالاب گندمان در چهارمحال و بختیاری
چهارشنبه 16 مهر 1399 - 14:28:12
پیام سپاهان - پس از تصویب برنامه مدیریت زیست بومی (جامع) تالاب گندمان در شورای برنامه ریزی استان، این برنامه توسط حفاظت محیط زیست استان در شورای اداری شهرستان بروجن، با حضور نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، فرماندار، بخشداران و مسئولان دولتی شهرستان بروجن تشریح شد.

به گزارش روابط عمومی حفاظت محیط‌ زیست چهارمحال و بختیاری، به دنبال تصویب برنامه مدیریت زیست بومی تالاب گندمان با بیشترین تعداد آرای موافق در شورای برنامه ریزی استان، این برنامه در شورای ادارای شهرستان بروجن تشریح شد.
در این نشست که با حضور نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، حفاظت محیط‌زیست استان، چشم انداز 5 ساله و 25 ساله اجرای برنامه مدیریت جامع تالاب گندمان و نحوه اجراء و عملیاتی شدن اهداف آن توسط دستگاه‌های مختلف را ارائه نمود.
تدوین این برنامه جامع، با مشارکت همه ذی‌نفعان و بهره‌برداران دولتی و جوامع محلی تالاب گندمان، به مدت دو سال صورت گرفته و قرار است با همکاری و مشارکت آنان اجرا شود.
تالاب گندمان با ارتفاع حدود 2219 متر از سطح دریا در شهرستان بروجن استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است. این تالاب، با فلور و فون منحصر بفرد خود، نقش بسیار مهمی در پایداری محیط زیست مناطق اطراف خود دارد. 

http://www.sepahannews.ir/fa/News/185777/گام-اول-اجرایی-برنامه-مدیریت-جامع-تالاب-گندمان-در-چهارمحال-و-بختیاری
بستن   چاپ