پیام سپاهان
آپدیت جدید Red Dead Redemption 2 ایرادات آن را رفع می‌کند
پنجشنبه 10 مهر 1399 - 21:28:05
پیام سپاهان - جی اس ام / بروزرسانی جدید ارائه شده برای این بازی، مشکلات آن را بر طرف کرده است.
بازی Red Dead Redemption 2 از جمله عناوین معروف و هیجان انگیز در دنیای گیمینگ به حساب می‌آید. سازندگان این بازی در آپدیت جدید ارائه شده، مشکلاتی که کاربران گزارش کرده بودند را بر طرف کرده و به این ترتیب، می‌‌توانید با نصب این بروزرسانی جدید، ایرادات آن را رفع کنید.
آپدیت بیست هشتم سپتامبر این بازی، تمامی مشکلات مربوط به کرش کردن و ناپایداری بازی را بر طرف کرده و روی هر دو حالت single player و حالت آنلاین آن تأثیر خواهد گذاشت. معضلی که کاربران هنگام ورود به قسمت آنلاین داشتند نیز به صورت کامل در بروزرسانی جدید برطرف شده است.
در بازی Red Dead Redemption 2 همچنین مشکلاتی در حوزه key bind mapping و دایرکت ایکس 12 نیز وجود داشت که توسط مهندسان و سازندگان این بازی رفع شده است.
نسخه دوم Red Dead Redemption را می‌توان از جمله بهترین بازی ها در چند سال اخیر به حساب آورد. حتی با وجود تمام ایراداتی که تا به حال در این بازی توسط کاربران و گیمرها گزارش شده است، این ورژن را می‌‌توان بیشتر از یک جایگزین خوب و مناسب برای نسخه اول آن به حساب آورد.
آپدیت جدید بازی Red Dead Redemption 2 هم اکنون برای پی سی، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان به صورت جهانی در دسترس قرار گرفته است.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/183255/آپدیت-جدید-Red-Dead-Redemption-2-ایرادات-آن-را-رفع-می‌کند
بستن   چاپ